10 Reacties

2 maanden geleden

Ik pak meestal een willekeurig boekje van haar grote broer馃槄 dat kan vanalles zijn; woezel&pip, nijntje, dikkie dik, pinkeltje, dat soort boekjes. Op deze leeftijd vinden ze alles wel leuk is mijn ervaring. Oja, kijk&voel boekjes vindt ze erg leuk!

2 maanden geleden

Ik lees o.a. aan mijn zoon voor van: Jip en Janneke, Kikker, dikkie dik, welterusten Rupsje Nooitgenoeg en welterusten kleine beer.

2 maanden geleden

Ik kijk vaak gewoon wat er bij de Kruidvat ligt, wisselt regelmatig en is goed betaalbaar. Dribbel zijn vaak leuke korte verhaaltjes, net als nijntje en Dikkie dik

2 maanden geleden

In principe kunnen heel veel boekjes. Bij ons zijn bij de oudste 2 de boekjes van kikker en nijntje altijd een grote hit geweest. En het boekje dat ik zelf nog steeds ontzettend leuk vind is https://www.bol.com/nl/p/nog-even-nog-even-achter-mijn-oortjes-kriebelen/9200000039692304?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 maanden geleden

Bij de action hebben ze deze schattige boekjes

2 maanden geleden

Hier zijn favoriet van mijn oudste; - sssstt de tijger slaapt - gewoon zoals je bent - laat maar los Koala En je hebt van dikkie dik het Groote voorleesboek met allerlei korte verhaaltjes.

2 maanden geleden

De bobbi boekjes zijn een grote tip 馃檪 Ze liggen soms ook bij Kruidvat. Makkelijke, niet te lange verhaaltjes in rijmvorm. En je slaat gewoon wat pagina's over als het te lang is 馃槉 Vaak voorgelezen toen m'n oudste nog mini was en ze zijn nu (2,5jr later) nog steeds favoriet.

2 maanden geleden

Wij hebben ook Pluk van de Petteflet voorgelezen! De hoofdstukjes zijn kort, dus deden elke avond een hoofdstukje voor het slapengaan.

2 maanden geleden

Kabouter Thijm gaat slapen <3