11 Reacties

één maand geleden

Niet helemaal in de buurt, maar ik ben bij Laura van Mil geweest. Ons mannetje had ook last van verborgen reflux en veel onrust/ongemak op zijn rug. Bij ons bleek het veel spanning in de linkerhelft van de darmen/middenrif/ribbenkast te zitten en dat heeft ze behandeld. http://www.vanmilosteopathie.nl

één maand geleden

Reactie op Liesebeest

Niet helemaal in de buurt, maar ik ben bij Laura van Mil geweest. Ons manne ...
Zit in ‘s gravenzande

één maand geleden

Reactie op Liesebeest

Niet helemaal in de buurt, maar ik ben bij Laura van Mil geweest. Ons manne ...
En heb je er veel baat bij gehad/merk je veel verschil? En ben je eenmalig geweest?

één maand geleden

Fosteo Osteopathie - Hélène Fokker. Bij Noordereiland Rotterdam. We zijn echt super goed geholpen door haar 👍🏽

één maand geleden

Reactie op Arianaxx

Fosteo Osteopathie - Hélène Fokker. Bij Noordereiland Rotterdam. We zijn ec ...
Voor welke klachten ging je? En eenmalig of meerdere afspraken moeten hebben?

één maand geleden

Esther Pieterse in Den Haag!

één maand geleden

Ik ga zelf al jaren naar een manueel therapeut/osteopaat in Dordrecht. bij "Paramedisch Centrum Schuilenburg" Mijn dochtertje is er met 2 weken oud ook begonnen en was na 3 afspraken van de klachten af! Echt een hele fijne praktijk waar ik zelf dus al jaren kom.

één maand geleden

Wij waren naar Osteo's in Berkel en Rodenrijs gegaan bij Liesbeth Brinkman! Erg aardig en goed geholpen. Ze neemt echt de tijd voor je en kijkt naar het hele plaatje

één maand geleden

Reactie op Laura1908

Wij waren naar Osteo's in Berkel en Rodenrijs gegaan bij Liesbeth Brinkman! ...
Ik heb ook hele goede ervaringen met Osteos. Dus mocht je in de buurt wonen, proberen waard!

één maand geleden

Reactie op Laura1908

Wij waren naar Osteo's in Berkel en Rodenrijs gegaan bij Liesbeth Brinkman! ...
Ook goede ervaringen met Osteo's in Berkel en Rodenrijs!

één maand geleden

Osteopathie Seva in Ridderkerk