6 Reacties

3 maanden geleden

Je hebt er recht op en het uwv betaald het verlof kost hun niks. Ze maken het vaker mee dus gewoon netjes aangeven dat je dit wilt inzetten! 😁 Ze mogen het niet weigeren maar wel kunnen ze je vragen om mee te denken in planning bijv omdat het nu vrij kort dag is. ;) Zeker doen hoor!!!

3 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Je hebt er recht op en het uwv betaald het verlof kost hun niks. Ze maken h ...
Ja maar dan valt er voor hun wel weer een gat in het rooster, terwijl ze dus mensen zochten voor zoveel uur. Dus straks verlengen ze mijn contract niet door dit 🫣

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Ja maar dan valt er voor hun wel weer een gat in het rooster, terwijl ze du ...
Snap ik. Zou heel lullig zijn als ze dat zouden doen overigens en niet medewerker gericht. Kan je niet met hun overleggen wat de opties zijn, en aangeven dat je het ook lastig vind. Ik denk dat open kaart spelen in deze het makkelijkste is voor jou.

3 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Snap ik. Zou heel lullig zijn als ze dat zouden doen overigens en niet mede ...
Ja mijn man zegt nog eventjes een paar weekjes/ maanden wachten met er over beginnen. En misschien niet 1 x per week opnemen maar bijvoorbeeld steeds stukken van een hele week..

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Ja maar dan valt er voor hun wel weer een gat in het rooster, terwijl ze du ...
Kan je niet een extra dag of halve dag vragen en die als betaald verlof opnemen?

3 maanden geleden

Ik zou het zeker doen! Al is het 1 dag in de twee weken bijvoorbeeld. Op mijn werk moest ik het wel minimaal drie maanden van te voren aanvragen. Dus dat is wellicht ook nog even het uitzoeken waard!