27 Reacties
één maand geleden
Ons mannetje draagt veel van dit soort pakjes. Zijn goed voor dit weer niet super dik niet te dun en ze staan hem te schattig🥺. Wij hebben een relatief klein mannetje… bijna 5 maanden en draagt nog 56 en heeeeel soms past een 62 hem🥺🥰
één maand geleden
Reactie op Moraizha Imani
Ons mannetje draagt veel van dit soort pakjes. Zijn goed voor dit weer niet ...
Tjonge, wat een verschil met die van ons. Hij is groot voor zijn leeftijd. Hij is 4,5 maand en zit in maat 74 en zelfs dat begint al klein te worden🫣😃🥰
één maand geleden
Pakje van de primarkt
Ze heeft nu maatje 62 en het zal niet lang meer duren naar maatje 68.
één maand geleden
Reactie op Dream1
Waar haal je die pakjes
Download de app Veepee! Is een soort outlet app. Daar komt vaak Nike voorbij en kan je deze pakjes kopen. Bij Nike zelf vind ik ze nooit echt alleen daar. Ze zijn daar ook niet duur alleen de levertijd is langer omdat je eerst moet wachten tot de verkoop klaar is. Dan pas gaan ze je bestelling verwerken en word het opgestuurd
Kan iedereen deze app aanraden niet alleen Nike maar ook andere merken worden er aangeboden voor outlet prijzen! Voor jong en oud!🥰
één maand geleden
Van alles eigenlijk. Ben wel een erg saaie moeder betreft kleding. Zoals Disney Dino’s enz is echt niet mijn smaak.
Het liefst zo neutraal en blanco mogelijk. En vooral setjes haha.
In het begin vond ik boxpakjes heel leuk en fijn maar hij beweegt zoveel dat het met verschonen niet meer handig is. Vooral de schuine sluitingen waren vreselijk.
Dus echt best wel basic eigenlijk. Tijdens mijn zwangerschap ook veel leuke pakjes met capuchon gekocht. Waarom verkopen ze dit?
Kleine greep uit mijn basic beige kledingsetjes.
Word wat als mijn zoon straks alleen nog maar een Spider-Man pak aan wil, of de bekende schoenen met lampjes. 😮💨
één maand geleden
Ik vind wat kleur in de outfit echt heel leuk 😻
Ze draagt nu maat 68, soms 74. Het joggingspakje linksboven is zelfs voor 9 maanden staat erop, klein beetje oversized maar echt een heerlijk pakkie.
Laatst heb ik wat wolletjes gekocht voor het koude weer. Rompertjes, broekjes, boxpakje. Kan het echt iedereen aanraden 🐏
25 dagen geleden
C&A - broek maat 74 en trui maat 80. Hij is geen reus, C&A valt gewoon klein🤷♀️ (En de mouwen zijn omgeslagen.) De trui is nog van zijn grote zus geweest🧸