27 Reacties

één maand geleden

Ons mannetje draagt veel van dit soort pakjes. Zijn goed voor dit weer niet super dik niet te dun en ze staan hem te schattig🥺. Wij hebben een relatief klein mannetje… bijna 5 maanden en draagt nog 56 en heeeeel soms past een 62 hem🥺🥰

één maand geleden

Reactie op Moraizha Imani

Ons mannetje draagt veel van dit soort pakjes. Zijn goed voor dit weer niet ...
Tjonge, wat een verschil met die van ons. Hij is groot voor zijn leeftijd. Hij is 4,5 maand en zit in maat 74 en zelfs dat begint al klein te worden🫣😃🥰

één maand geleden

Pakje van de primarkt Ze heeft nu maatje 62 en het zal niet lang meer duren naar maatje 68.

één maand geleden

Dochter is nu bijna 5 maanden en zit in maat 62. Vestje is 2e hands, dacht van name it. De rest is van de prenatal.

één maand geleden

Zoontje is bijna 4 maanden en heeft maat 62, soms iets van 68 wat past. Vestje is van engel, broekje Vinted, weet ik zo niet en slofjes van hvid.

één maand geleden

Reactie op Moraizha Imani

Ons mannetje draagt veel van dit soort pakjes. Zijn goed voor dit weer niet ...
Waar haal je die pakjes

één maand geleden

Reactie op Dream1

Waar haal je die pakjes
Download de app Veepee! Is een soort outlet app. Daar komt vaak Nike voorbij en kan je deze pakjes kopen. Bij Nike zelf vind ik ze nooit echt alleen daar. Ze zijn daar ook niet duur alleen de levertijd is langer omdat je eerst moet wachten tot de verkoop klaar is. Dan pas gaan ze je bestelling verwerken en word het opgestuurd Kan iedereen deze app aanraden niet alleen Nike maar ook andere merken worden er aangeboden voor outlet prijzen! Voor jong en oud!🥰

één maand geleden

Wibra

één maand geleden

Oehh leuk topic. Ik vind die bamboo setjes (romper en legging) van Hema heel chill. Draagt ze echt veel en dan met een vestje, trui of sweater erbij. Vaak van Hema of noppies.

één maand geleden

Van alles eigenlijk. Ben wel een erg saaie moeder betreft kleding. Zoals Disney Dino’s enz is echt niet mijn smaak. Het liefst zo neutraal en blanco mogelijk. En vooral setjes haha. In het begin vond ik boxpakjes heel leuk en fijn maar hij beweegt zoveel dat het met verschonen niet meer handig is. Vooral de schuine sluitingen waren vreselijk. Dus echt best wel basic eigenlijk. Tijdens mijn zwangerschap ook veel leuke pakjes met capuchon gekocht. Waarom verkopen ze dit? Kleine greep uit mijn basic beige kledingsetjes. Word wat als mijn zoon straks alleen nog maar een Spider-Man pak aan wil, of de bekende schoenen met lampjes. 😮‍💨

één maand geleden

Maat 62. Alles van de H&M

één maand geleden

Trui van Bakkaboe en broekje van Hema

één maand geleden

Reactie op AmyAv

Overigens is ze net 5 maanden en past ze sinds kort maat 62

één maand geleden

Ik vind wat kleur in de outfit echt heel leuk 😻 Ze draagt nu maat 68, soms 74. Het joggingspakje linksboven is zelfs voor 9 maanden staat erop, klein beetje oversized maar echt een heerlijk pakkie. Laatst heb ik wat wolletjes gekocht voor het koude weer. Rompertjes, broekjes, boxpakje. Kan het echt iedereen aanraden 🐏

één maand geleden

Reactie op AmyAv

Zo schattig! Ik hou echt van tuinbroekjes. Heb er denk 3 in mijn zoons kast hangen 😄 Dit is er een van! Merk Levv

één maand geleden

Maatje 68. Ik hou echt van tuinbroekjes vind het zo lief staan 🥰 Tuinbroekje van prenatal en de trui van c&a!

één maand geleden

Leuk, al die outfitjes! Mijn dochter zit nu in 68 of 74. Ik houd ook van kleur 😀 Kleding op deze 4 foto's is van de Hema en van Snurk.

25 dagen geleden

C&A - broek maat 74 en trui maat 80. Hij is geen reus, C&A valt gewoon klein🤷‍♀️ (En de mouwen zijn omgeslagen.) De trui is nog van zijn grote zus geweest🧸

25 dagen geleden

Alles van de Zara 🤎 Dit is maat 68 omdat Zara kleiner valt maar ze heeft 62.

25 dagen geleden

Reactie op Astrd

Oehh leuk topic. Ik vind die bamboo setjes (romper en legging) van Hema hee ...
Leuk vestje! Van waar? 🩶