7 Reacties

2 maanden geleden

Dat is niet nodig. Met borstvoeding wordt aangeraden om de kleinste speen te blijven gebruiken, de melkstroom vanuit je tepels wordt ook niet groter. Bij mijn eerste hebben we zolang hij een fles kreeg dezelfde maat speen gebruikt.

2 maanden geleden

Als het goed gaat zou ik het lekker zo laten. Tenzij je het idee het dat ze meer wil drinken, maar uiteindelijk minder op heeft omdat het dan te veel energie gaat kosten met een S. Wij hadden vanmorgen per ongeluk een grotere speen gepakt. Daar schrok onze meid zo van dat ze gelijk de fles niet meer wilde drinken 🙈

2 maanden geleden

Als jouw dochter goed uit de S speen drinkt dan lekker zo houden. Ik zou vooral pas overstappen als je merkt dat ze gefrustreerd raakt omdat het haar niet snel genoeg gaat en ze er heel lang over duurt. Als dat nog niet het geval is dan lekker laten wezen.

2 maanden geleden

Reactie op Evvaa

Dat is niet nodig. Met borstvoeding wordt aangeraden om de kleinste speen t ...
Wow dat wist ik niet

2 maanden geleden

Ik had precies dezelfde vraag! Maar s dus

2 maanden geleden

Je zou eventueel dr brown 2 kunnen nemen. Die zit er tussen in. Maar mijn dochter van bijna 4 maanden wordt ook woest van de difrax m. Gaat veel te hard voor dt

2 maanden geleden

Nergens voor nodig. Mijn oudste heeft zolang hij een fles dronk de s-speen gehad. Minder kans op overvoeden ook en wat al gezegd werd: gaatjes in een tepel worden ook niet groter.