41 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Ann__*
Jep hier precies hetzelfde, voor mijn gevoel reageer ik echt goed op de sla ...
Hier precies hetzelfde met meisje van 12 weken! Het zou voor iedereen beter zijn als ze langer dan 30/45 min slaapt maar het gebeurt gewoon niet 😅
2 maanden geleden
Yes hier ook! zoontje van 12 weken😜.
Volgensmij komen ze hier in de slaapregressie maand en zijn ze heel erg aant zoeken naar een slaapritme
2 maanden geleden
Hier alleen in de eerste weken geluk gehad met lange slaapjes overdag. Nu al weken slaapjes van 30-45 minuten. Zo vermoeiend, want zelf slaap ik ook niet tijdens die dutjes. ‘s ochtend maakt ze wel een lang slaapje van ongeveer 7-10. Geen idee waarom dan wel. Alleen dan slaapt ze zo onrustig dat ík wel telkens wakker wordt 😅. Het enige ritme hier is dat ze ‘s avonds tussen 21-22 uur de nacht in gaat, hopelijk tot 6-7 uur. En na die fles is ze alweer vrij snel moe (45 minuten) waarna ze dus haar langere dutje in de ochtend nog doet. Maar verder… ritme niet te vinden hoor. Ook bij letten op slaapsignalen krijg ik het niet langer voor elkaar om haar te laten slapen. Ze slaapt wel zelf in, dat dan weer wel.
2 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Mn baby heeft dit al sinds week 6.
Ben zo moe
Ja hier ook, bij mij gaat ook echt wel rond 18:00 het lichtje eigenlijk uit. Ik moet over 2 weken weer werken, geen idee hoe ik dat energie technisch moet gaan volhouden..
2 maanden geleden
Reactie op Oktobermeisje
Hier alleen in de eerste weken geluk gehad met lange slaapjes overdag. Nu a ...
Nou heel herkenbaar. Wel fijn dat ze sochtends een langer dutje doet. De mijne was vandaag om 0600 uur zo wakker dat het gewoon kansloos was. Dus we hadden maar even gespeeld en er een eeuw over gedaan om haar weer te laten slapen. Zo gaat het elke ochtend ongeveer
2 maanden geleden
Bij ons doet ze 2 x per dag een hazenslaapje van 30 minuutjes in de box en tussen de middag gaat ze naar bed en slaapt ze 2,5 a 3 uur.
Dat naar bed doen hebben wij echt iedere dag door gezet en exact het zelfde ritueel gedaan en nu gaat het enorm makkelijk.
Zelfde geldt eigenlijk voor de 2 hazenslaapjes, hier zit voor ons ook een soort vast ritueel in hoe wij dit haar laten doen!