41 Reacties

2 maanden geleden

Jazeker! Hier ook, baby 14 weken

2 maanden geleden

Jep hier precies hetzelfde, voor mijn gevoel reageer ik echt goed op de slaapsignalen maar als hij eenmaal ligt ben ik voor mijn gevoel heel de tijd alleen maar speentjes aan het geven en dan slaap hij uiteindelijk een half uurtje 😤

2 maanden geleden

Reactie op Ann__*

Jep hier precies hetzelfde, voor mijn gevoel reageer ik echt goed op de sla ...
Hier precies hetzelfde met meisje van 12 weken! Het zou voor iedereen beter zijn als ze langer dan 30/45 min slaapt maar het gebeurt gewoon niet 😅

2 maanden geleden

Hier helaas ook.... 11 weken nu

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde!

2 maanden geleden

Ik begin er niet eens aan. Bij vermoeidsheidssignalen baby in de draagdoek of kinderwagen en we zien wel wanneer ze slaapt.

2 maanden geleden

Hier ook, mn zoontje is 14 weken. Snachts gaat het prima, slaapt heerlijk door, maar overdag alleen hazeslaapjes of in de draagzak, dan slaapt hij wel. Over twee weken naar de opvang hoe moet dat goed gaan..

2 maanden geleden

Yes hier ook! zoontje van 12 weken😜. Volgensmij komen ze hier in de slaapregressie maand en zijn ze heel erg aant zoeken naar een slaapritme

2 maanden geleden

Hier ook, 14 weken maar met geluk 1x per dag een keer een uur maar meestal na 20-30min wakker terwijl ze echt diep slaapt en ik het dan niet verwacht

2 maanden geleden

Hier ook, baby van 12 weken. Continu moeite om in slaap te vallen overdag. Echt stressvol om haar genoeg te laten slapen 🙃

2 maanden geleden

Mn baby heeft dit al sinds week 6. Ben zo moe

2 maanden geleden

Reactie op Jessara

Hier ook, baby van 12 weken. Continu moeite om in slaap te vallen overdag. ...
Die stress inderdaad pff.. hier slaapt ze de laatste dagen heel licht dus bij elk geluidje sta je zelf ook aan.

2 maanden geleden

Onze meid is zo bewegelijk en alert zelfs na slaapsignalen nog. Dus dan over de schouder of in de draagzak. Totdat ze slaapt… ze is 16 weken. Vaak slaapt ze ook in de auto of kinderwagen. Slaap kun je niet forceren. Het moet je overkomen in de juiste omstandigheden.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Kleine is 12 weken

2 maanden geleden

Hier alleen in de eerste weken geluk gehad met lange slaapjes overdag. Nu al weken slaapjes van 30-45 minuten. Zo vermoeiend, want zelf slaap ik ook niet tijdens die dutjes. ‘s ochtend maakt ze wel een lang slaapje van ongeveer 7-10. Geen idee waarom dan wel. Alleen dan slaapt ze zo onrustig dat ík wel telkens wakker wordt 😅. Het enige ritme hier is dat ze ‘s avonds tussen 21-22 uur de nacht in gaat, hopelijk tot 6-7 uur. En na die fles is ze alweer vrij snel moe (45 minuten) waarna ze dus haar langere dutje in de ochtend nog doet. Maar verder… ritme niet te vinden hoor. Ook bij letten op slaapsignalen krijg ik het niet langer voor elkaar om haar te laten slapen. Ze slaapt wel zelf in, dat dan weer wel.

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Mn baby heeft dit al sinds week 6. Ben zo moe
Ja hier ook, bij mij gaat ook echt wel rond 18:00 het lichtje eigenlijk uit. Ik moet over 2 weken weer werken, geen idee hoe ik dat energie technisch moet gaan volhouden..

2 maanden geleden

Hier ook. Hij sliep soms eindelijk in en heeft paar keer lange slaapjes gedaan in de ochtend, nu al tijd weer na 30/45min wakker

2 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Hier alleen in de eerste weken geluk gehad met lange slaapjes overdag. Nu a ...
Nou heel herkenbaar. Wel fijn dat ze sochtends een langer dutje doet. De mijne was vandaag om 0600 uur zo wakker dat het gewoon kansloos was. Dus we hadden maar even gespeeld en er een eeuw over gedaan om haar weer te laten slapen. Zo gaat het elke ochtend ongeveer

2 maanden geleden

Bij ons doet ze 2 x per dag een hazenslaapje van 30 minuutjes in de box en tussen de middag gaat ze naar bed en slaapt ze 2,5 a 3 uur. Dat naar bed doen hebben wij echt iedere dag door gezet en exact het zelfde ritueel gedaan en nu gaat het enorm makkelijk. Zelfde geldt eigenlijk voor de 2 hazenslaapjes, hier zit voor ons ook een soort vast ritueel in hoe wij dit haar laten doen!

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Bij ons doet ze 2 x per dag een hazenslaapje van 30 minuutjes in de box en ...
Ik doe met elk slaapje een vast ritueel maar we komen niet verder dan een hazeslaapje. Zou wat behapbaarder zijn als ze nou 1 langer slaapje zou doen