9 Reacties
3 maanden geleden
Onze dochter slaapt ook eigenlijk de hele ochtend en de hele middag. Zolang ze snachts ook goed slaapt en dat doet ze nu vaak 10 uur achter elkaar, ga ik haar overdag ook niet wakker maken. Q
3 maanden geleden
Mijn zoontje had ook precies deze tijden en dat vond ik ideaal. Lekker op tijd naar bed. Sinds een paar dagen slaapt hij onregelmatig en dat is echt niet fijn. Hij sliep eergisteren in de ochtend bijna niet. Om half 5 sliep hij dus door tot 12 uur in de nacht.
Ik probeer hem weer volgens deze schema te laten slapen.. Dus ik zou haar zeker niet wakker maken
3 maanden geleden
Ik zou, zo lang ze ‘s nachts ook gewoon goed / doorslaapt , hier persoonlijk niets in veranderen!
Mijn dochtertje slaapt na iedere voeding +/- 45 minuten in de box en na de eerste middag voeding slaapt ze 3 uur achter elkaar in haar bed. Soms moet ik haar wakker maken, omdat ze dan al een uur er voor haar fles had gemoeten en hoe langer ze haar voeding rekt, hoe later het ‘s avonds wordt.
Slaapt ze van 19.00u tot 23.00u door? Maak je haar voor die 23.00u voeding wakker?
En wat zegt het CB?
Ik denk dat je kindje de slaapjes gewoon nodig heeft!
3 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Ik zou, zo lang ze ‘s nachts ook gewoon goed / doorslaapt , hier persoonlij ...
Ja, ze slaapt van 19.00 tot 23.00 uur door en dan maken we haar dus ook echt wakker. Soms is dit ook 22.30 uur als ik echt moe ben (ik geef borstvoeding). Het CB hebben we er nog niet over gesproken, die zien we volgende week weer. Bedankt voor je bericht!
3 maanden geleden
Klinkt heerlijk! Ons kleintje slaapt vanaf 20.30 tot 09.30 meestal en krijgt dan wel savonds voordat dat wij gaan slapen nog een fles en rond 6.30. Gelukkig slaapt ze dan meteen weer verder. Maar voor de rest is het vaak maar een uurtje, heel soms max 2 uur wat ze overdag slaapt. Gelukkig is ze wel heel vrolijk en dit deed ze vanaf het begin al..
3 maanden geleden
Hi! Hier een mama met een baby van bijna 13 weken, met bijna precies hetzelfde ritme. Eind vd morgen tm middag wakker, en vrij actief, en dan eind vd middag- begin avond slaapt ze ineens lang.
Soms denk ik ook, doen wij wat verkeerd of is dit wel oke? Toevallig vandaag bij ons, wakker van 4 tot half 6 incl. fles daarbij. En daarna werd ze zelf pas wakker om 10.
Ook onze meid is tussendoor hartstikke blij, veel lachen. En na haar laatste fles, meestal rond 10e slaapt ze gewoon door tot een uur of 5.
Ik laat het nu gewoon voor wat het is, toevallig gaan wij morgen naar het cb, dus dan vraag ik gelijk maar even of het oke is 😂