9 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Marit97
Ik ben in het begin net voor de normale voedingsmomenten gaan kolven (5x pd ...
En de kleine accepteerde in de nacht wel gewoon de borst?
2 maanden geleden
Reactie op Jorieke123
En de kleine accepteerde in de nacht wel gewoon de borst?
In het begin wel, alleen hij sliep best snel door waardoor ik in de nachten bv skipte en dat heeft ervoor gezorgd dat hij inderdaad de borst nu weigert. Als hij nu in de nachten komt krijgt hij ook gewoon een flesje, want die strijd is het mij niet waard.
2 maanden geleden
Reactie op Lace
Heb je al eens een lactatiekundige laten meekijken? Ik heb een poosje fullt ...
Ja maar het maakt tot nu toe weinig verschil helaas. Ik krijg wel meer productie maar ze drinkt het niet
2 maanden geleden
Ik volg even! Hier hetzelfde probleem, ze hapt nog wel aan maar wordt na de eerste toeschietreflex ontzettend boos en wil dan m’n borst niet goed leeg drinken, met als gevolg dat ze te weinig binnen krijgt. Nu op advies van lactatiedeskundige een paar dagen full time aan het kolven om te kijken wat m’n productie is, maar ik vind het echt rete zwaar, wil zo graag gewoon borstvoeding kunnen geven 😢
2 maanden geleden
Hier was een gefrustreerd meisje aan de borst, en ik kan je vertellen haar moeder werd dat ook.
Van de 1 op de andere dag fulltime gaan kolven met uitzondering van de nacht. Zij veeeeel chiller met eten, en s nachts doet ze prima. Ik kolf soms 2 voedingen tijdens 1 sessie dus ze wist waarschijnlijk gewoon soms even niet wat ze met de melk aan moest.
Ik heb elektrische kolf, die doe ik in. Zet mijn voeten ergens op zodat zij wat omhoog op mijn benen kan zitten en voed en kolf dan gelijk. Kan haar heerlijk in de ogen kijken tijdens eten geven.
Vind het ergens ook wel een fijn idee te weten wat ze binnenkrijgt en straks als ik moet werken zal dit toch helaas de nieuwe realiteit zijn voor een aantal dagen.