13 Reacties

één maand geleden

Wij zijn van pepti naar pure goat gegaan en het ging goed. We begonnen met een halve fles op de 1ste dag, volgende dag een hele fles en zo verder opgebouwd.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Wij zijn van pepti naar pure goat gegaan en het ging goed. We begonnen met ...
Na Hoelang pepti te hebben gebruikt ? 😊

één maand geleden

Reactie op Liefmeisje24

Na Hoelang pepti te hebben gebruikt ? 😊
Vanaf 2,5 maand tot 6 maandeb hebben we pepti gebruikt

één maand geleden

Hier moeten we hetzelfde. Vanaf 1.5 maand pepti tot 6 maanden nu. Ik denk dat ik een bus nutrilon 2 koop en dan elke fles 1 schepje erbij. Wat is jullie "plan"?

20 dagen geleden

Ik voeg nu 2 dagen 1 schepje normale kunstvoeding toe. Gaat goed. Merk niets.

20 dagen geleden

Hi! Wij gebruiken ook vanaf dat onze dochter 4 weken is Pepti. Weten jullie wat de reden is dat geadviseerd is om terug te gaan naar normale kunstvoeding? Wij hebben hier ook een machtiging gekregen voor de opvolgmelk (om tot dat ze 1 jaar is te geven), met de reden dat ze er rond die tijd wel overheen gegroeid zou kunnen zijn. Ben even benieuwd en ook of het goed gaat nu ☺️

20 dagen geleden

Ik heb ook een machtiging voor langer. Alleen het is bewezen dat hoe eerder je weer koemelk introduceert, hoe beter. Bij mijn eerste 4 jaar geleden was dit nog niet zo. Maar moet zeggen het gaat best goed. Hik is van 21 mei

18 dagen geleden

Reactie op Marlou132

Hi! Wij gebruiken ook vanaf dat onze dochter 4 weken is Pepti. Weten jullie ...
Ik ben gister bij de kinderarts geweest. Die gaf aan: hoe eerder hoe minder kans op een “ echte allergie “ of andere bijkomen zaken zoals eczeem etc. Voor nu afgesproken om 3 dagen per week 30 ml standaard kv te introduceren om dit op te bouwen gezien ik het nog niet aandurf om direct een heel flesje aan te bieden

18 dagen geleden

Reactie op Door082020

Ik voeg nu 2 dagen 1 schepje normale kunstvoeding toe. Gaat goed. Merk niet ...
Ahhh ik ben super benieuwd. Wat is je verhouding in de fles nu?? Hoeveel ml water met hoeveel schepjes pepti en hoeveel standaard kv? Want je mixt de voeding in 1 fles toch?

18 dagen geleden

Nou toch een beetje te vroeg gejuicht. Vannacht erg onrustig. En poepen na elke fles. Op zijn buikje allemaal uitslag. Net toch de kinderarts ff gebeld en die belt mij terug

18 dagen geleden

Reactie op Door082020

Nou toch een beetje te vroeg gejuicht. Vannacht erg onrustig. En poepen na ...
Oohh wat jammer !! Kan je mij aub op de hoogte houden! Ik ben zo bang om eraan te beginnen

16 dagen geleden

Wij zijn gestopt. De uitslag werd erger en zn krampen ook. Ga maandag de kinderarts weer bellen.

21 uur geleden

Reactie op Door082020

Wij zijn gestopt. De uitslag werd erger en zn krampen ook. Ga maandag de ki ...
Hiii heb je een update van de kinderarts?