9 Reacties

4 maanden geleden

Had je de doek echt goed dicht gedaan? Hier lijkt het namelijk echt onmogelijk om de handen eruit te krijgen. Hoe oud is je kleine?

4 maanden geleden

Ik zou de Love to Dream Swaddle Up slaapzak uitproberen! Onze kleine wil ook graag op z’n handen sabbelen, met deze slaapzak kan dat, althans hij sabbelt dan op de stof maar dat is niet erg. Met z’n handen naar beneden ingebakerd liggen vindt hij nu ook echt niet meer leuk😬

4 maanden geleden

Reactie op sunshine_

Ik zou de Love to Dream Swaddle Up slaapzak uitproberen! Onze kleine wil oo ...
Bedankt voor de tip! Ga ik naar kijken 😊

4 maanden geleden

Reactie op Michelleee28

Had je de doek echt goed dicht gedaan? Hier lijkt het namelijk echt onmogel ...
Owja, dat is nog wel een goede. Hij is nu 9 weken oud en nog geen 5 kilo (met 2,5 kilo geboren) terwijl de doek vanaf 5 kilo is. Ik ga kijken of ik m nog strakker er in kan krijgen.

4 maanden geleden

Reactie op Michelleee28

Had je de doek echt goed dicht gedaan? Hier lijkt het namelijk echt onmogel ...
Hoe oud/ hoe groot is jullie baby?

4 maanden geleden

Reactie op RianneWendy

Hoe oud/ hoe groot is jullie baby?
Als het goed is is je doek voor 4-7 kilo. Je moet de armen echt strak erin doen inderdaad anders krijgen ze ze los. Hier is het de enige doek die echt rust geeft. Hier ook een kindje van 9 weken, nu 5,5 kilo

4 maanden geleden

Reactie op Michelleee28

Als het goed is is je doek voor 4-7 kilo. Je moet de armen echt strak erin ...
Bedankt voor je snelle reactie! Overdag gaat het trouwens vandaag weer heel goed. Op onze Pacco-doek staat vanaf 5 kilo. We lenen deze nu van het cb om uit te proberen, misschien is het doek al wel een aantal jaartjes oud en een oude versie. We gaan m nog strakker erin leggen. Het helpt m echt om beter te slapen, dus ik hoop dat het vannacht weer lukt 😊

4 maanden geleden

Reactie op RianneWendy

Bedankt voor je snelle reactie! Overdag gaat het trouwens vandaag weer heel ...
Zou goed kunnen ja! Ze staan regelmatig op vinted trouwens mocht je er straks 1 aan willen schaffen. Hier heb ik er 2 voor als er 1 in de was moet 😅

4 maanden geleden

Hier ook een bewegelijke dame en ook inderdaad handjes sabbelen ook na de voeding. Is een manier van ontdekken. Wij gebruiken ook de pacco maar die komt daar geen mogelijkheid uit , haha! Dus inderdaad wat er al staat misschien iets strakker. Wij hebben hem ook van 4-7 kilo.