21 Reacties

2 maanden geleden

Toevallig vorige week gedaan omdat we in september naar zuid frankrijk gaan 😊

2 maanden geleden

Reactie op Sneeuwklok

Toevallig vorige week gedaan omdat we in september naar zuid frankrijk gaan ...
Dankjewell voor je bericht☺️ hoeveel maanden is ze?

2 maanden geleden

Reactie op Melis07

Dankjewell voor je bericht☺️ hoeveel maanden is ze?
Nu 3 mnd !

2 maanden geleden

Wij met 4 weken aangevraagd, omdat we op dit moment in het buitenland op vakantie zijn. ID kaart(we gaan niet buiten europa) en is 5 jaar geldig.

2 maanden geleden

Ik heb m al een maandje, gaan volgende week naar kroatie

2 maanden geleden

Hier ook met 8 weken al gedaan :)

2 maanden geleden

Met 5 weken:)

2 maanden geleden

Wij hebben het met 7 weken aangevraagd omdat het nodig was te identificeren in het ziekenhuis.

2 maanden geleden

Met 3 weken door de vakantie

2 maanden geleden

Wij hebben ook met 3 maanden een id-kaart aangevraagd. Eigenlijk voor de zorg, gaan volgend jaar pas naar het buitenland op vakantie.

2 maanden geleden

Wij gaan paspoort over 2 weken aanvragen ivm vakantie. Een andere, misschien nog wel belangrijkere reden om al een ID of paspoort aan te vragen is wat elM0 zegt. Voor zorg hebben baby’s ook een identificatieplicht. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identiteitskaart/vraag-en-antwoord/identificatieplicht-zorg

2 maanden geleden

Wij hebben hem met 2,5maand geregeld, volgende week lekker op vakantie

2 maanden geleden

Wij gaan vandaag pasfoto s maken en van de week aanvragen omdat hij over 3 weken een afspraak in het ziekenhuis heeft.

2 maanden geleden

Ik heb hem geregeld toen ze 3 weken oud was 😂 wij gingen al met 10 weken met haar op vakantie

2 maanden geleden

Wij hebben afgelopen donderdag paspoort aangevraagd. Tip voor de pasfoto; zorg ervoor dat je kindje een t shirtje aan heeft waar je hand onder kan om hem/haar te ondersteunen voor de foto, hand mag absoluut niet zichtbaar zijn! :)

2 maanden geleden

Reactie op Esther1996!

Wij hebben afgelopen donderdag paspoort aangevraagd. Tip voor de pasfoto; z ...
Bij ons deden ze niet heel moeilijk over een hand. Moesten wel opnieuw terug komen omdat ze een wit shirtje had. Dat viel erg tegen de achtergrond haha.

2 maanden geleden

Reactie op Amarèl

Bij ons deden ze niet heel moeilijk over een hand. Moesten wel opnieuw ter ...
Erg=weg

2 maanden geleden

Reactie op Amarèl

Bij ons deden ze niet heel moeilijk over een hand. Moesten wel opnieuw ter ...
Ooh dan zijn ze dus verschillend qua beoordeling haha! Bij mij begon ze op ten duur te huilen waardoor haar mondje open stond op de foto, maar was wel de enigste die goed was… deden ze moeilijk bij het gemeentehuis omdat haar mond dan een soort zwart gat zou worden. 😂

2 maanden geleden

Wij hebben m met 6 weken aangevraagd omdat we daarna op vakantie gingen. Bij mijn oudste ook een pasfoto maken was bij beide grote uitdaging maar tis gelukt.

2 maanden geleden

Reactie op Esther1996!

Ooh dan zijn ze dus verschillend qua beoordeling haha! Bij mij begon ze op ...
Ik zit nu even te kijken op de website van Rijksoverheid, want onze zoon heeft dus mondje open op de foto. Maar voor kinderen jonger dan 6 jaar gelden uitzonderingen mondje mag open, schouders hoeven niet recht en nog een paar.