14 Reacties

2 jaar geleden

Ik had gewoon een met water er in, werkte voor mij prima. Lijkt mij irritant om dan weer iets te moeten maken en er aan te denken het er in te doen als ik naar de wc ga, veel makkelijker om gewoon ter plekke met water uit te kraan te vullen

2 jaar geleden

Mijn kraamzorg maakte een grote kan kamille thee (gewoon met theezakjes) deze stond op de badkamer en deed er steeds een gedeelte van in de fles en die vulde ik verder aan met water.

2 jaar geleden

Reactie op Mandyy93

Mijn kraamzorg maakte een grote kan kamille thee (gewoon met theezakjes) de ...
Hier ook zo inderdaad

2 jaar geleden

Ik maakte een kan met lauwwarme kamille thee en schonk dat erover tijdens het plassen. Was fijn, ook dat het lauw warm is.

2 jaar geleden

Je kunt ook aryana druppels door water mixen 😊

2 jaar geleden

Lekker een lauw kamille theetje maken van het Blauwe Huis

2 jaar geleden

Kamille thee maken in een kom, of laten koelen en dat in die fles gieten! Of gewoon lauw water! Heb dat ding echt weken gebruikt! Ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op RG5991

Kamille thee maken in een kom, of laten koelen en dat in die fles gieten! O ...
Nog een speciaal merk van kamille thee? Of gewoon de kamille thee van (bij wijze van) de ah ofzo?

2 jaar geleden

Ik ben aan mn vagina geopereerd en kreeg toen als tip van de gynaecoloog om kamille druppels van de tuinen te gebruiken. Maakte elke keer na het plassen een nieuwe kan met een paar druppels erin, direct water uit te kraan vond ik te koud

2 jaar geleden

Reactie op KleineFreek24

Nog een speciaal merk van kamille thee? Of gewoon de kamille thee van (bij ...
Wij hadden die van Zonnatura! Maar die had ik liggen en was prima! Staat er nu weer als voorraad haha

2 jaar geleden

Ik had ook idd kamille thee van zonnatura, zodat er waarschijnlijk geen toegevoegde zoetstoffen in zouden zitten, daar met gekookt water thee van zetten, dat af laten koelen tot kamertemperatuur en dan daarmee naspoelen, werkte echt heel fijn, beetje rustgevend

2 jaar geleden

Reactie op KleineFreek24

Nog een speciaal merk van kamille thee? Of gewoon de kamille thee van (bij ...
Blauwe Huis :)

2 jaar geleden

Reactie op aj205a

Lekker een lauw kamille theetje maken van het Blauwe Huis
https://purestart.nl/p/het-blauwe-huis-biologische-kamille/ Is dat deze? En hoeveel zakken heb je ‘genoeg’ aan?

2 jaar geleden

Reactie op KleineFreek24

Ja deze :) ik zou beginnen met 1 zakje :) vaak ook te koop bij Ekoplaza en andere natuurwinkels