13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem een auto met 3 deurs

2 jaar geleden

Ik denk wel dat het past, maar dan kan er niemand meer op de bijrijdersstoel denk ik. Wij hadden een Opel Karl en met de 360 base zat de bijrijder in het dashboard ongeveer.

2 jaar geleden

Reactie op Kims2022

Ik denk wel dat het past, maar dan kan er niemand meer op de bijrijdersstoe ...
Deze zou ik dan achterin willen, zonder isofix is er wel ruimte voor de passagier. Maar zou met dan echt zoveel extra ruimte schelen?

2 jaar geleden

Maar waarom zou je een 360 nemen als je hem niet kunt draaien omdat het 3deurs is? Bedenk ik me ineens. Maar ik zou het vooral gewoon even checken bij een winkel. Vaak kun je dat wel even passen.

2 jaar geleden

Reactie op Kims2022

Maar waarom zou je een 360 nemen als je hem niet kunt draaien omdat het 3de ...
Je kan hem wel draaien! Zodat ik de maxi naar me toe kan draaien en makkelijker de baby eruit kan tillen. Heb het even geprobeerd met ander merk dan die ik wil en dat paste met nog genoeg ruimte voor de passagier!

2 jaar geleden

Ah ja natuurlijk. Je kunt hem gewoon 180 graden draaien natuurlijk. Maar fijn dat het past! :-)

2 jaar geleden

Dat ding neemt stiekem echt heel veel ruimte in beslag. Wij hebben een stationwagen en als de bijrijder lange benen heeft, dan heeft ie echt pech 😂 de stoel kan niet helemaal naar achteren. Wij verwachten nu een tweede kindje en ben al aan het nadenken hoe het gaat passen, 1 moet namelijk achter de chauffeur (dat is meestal mijn man) en hij is best wel groot…. Ik zou het idd even uitproberen in de winkel of miss even snel bij familie/vrienden lenen en testen.

2 jaar geleden

Reactie op qqww

Deze zou ik dan achterin willen, zonder isofix is er wel ruimte voor de pas ...
Ja denk dat de ruimte dan echt beperkt is. Ik heb een 107, zonder isofix. Maar wel twee kinderstoeltjes achter in.. de ruimte is dan echt beperkt, zeker achterwaarts geplaatst zit je dan tegen de passagiersstoel aan. Je kan die vooruit schuiven maar dan zit je met je gezicht lekker tegen het raam..

2 jaar geleden

Reactie op Fansastisch

Ja denk dat de ruimte dan echt beperkt is. Ik heb een 107, zonder isofix. M ...
Ik heb het gepast gister met isofix, is nog best redelijk ruimte bij de passagiers stoel hoor. Was wel met isofix van nuna dus ik denk dat ik dan ook die ga nemen ipv maxi cosi. Had zelf even gezeten en je zit best haha, ik ben 174 ongeveer

2 jaar geleden

Als je naar babypark gaat mag je alles even passen in je eigen auto... dat zie je meteen of het past en hoever de stoelen er voor naar voren moeten. De base is vrij groot. Ik vond het in mijn auto absoluut niet fijn omdat je stoelen voorin super ver naar voren moeten. Daarnaast dan ook erg weinig ruimte om andere spullen te vervoeren

2 jaar geleden

Reactie op qqww

Je kan hem wel draaien! Zodat ik de maxi naar me toe kan draaien en makkeli ...
Maar de formaten van de merken kunnen super erg verschillen. Zelfs van het zelfde merk maar andere modellen kunnen qua formaat verschillen

2 jaar geleden

Maar de formaten van de merken kunnen super erg verschillen. Zelfs van het ...
Ja ik denk dat ik toch die ga nemen die ik heb gepast ipv die van maxi cosi. Ik had de isofix van nuna baby geprobeerd en die paste perfect achterin. Als ik die vergelijk met die van maxicosi is die ook kleiner

2 jaar geleden

Ik had een dure auto stoel ook met draaifunctie enz alles erop en eraan en als je mij nu vraagt hoevaak ik al die functies heb gebruikt ... 0😅