10 Reacties

vor 2 Monaten

Ik ben vorig jaar geweest, maar niet in Rijswijk. Mijn ervaring is dat ze heel veel hebben, maar dat je geluk moet hebben qua maat/prijs en stijl. Zo heb ik voor zoon wel 2 goede merkjassen kunnen kopen voor een paar tientjes. En een paar leuke truien voor de komende jaren. En voor dochter een paar leuke jurkjes. Maar er zat ook wel veel tussen dat niet mijn smaak was. Al met al vond ik het wel de moeite waard. Het was overigens wel ontzettend druk. Parkeren was een ramp, hoop dat dat in Rijswijk beter geregeld is.

vor 2 Monaten

Ik ben ook vorige jaar geweest maar dan in Amersfoort, Ze hebben veel keus en ieder wat wils .. alleen wat ze aan baby kleertjes hebben weet ik niet

vor 2 Monaten

Ik ben in Tilburg geweest voor mijn oudste. Er is veel keuze, maar nog steeds prijzig. Het is allemaal merk, dus je betaald nog steeds makkelijk 25 euro voor een item.je moet geen koopjes verwachten

vor 2 Monaten

Reactie op Ab itsme

Ik ben in Tilburg geweest voor mijn oudste. Er is veel keuze, maar nog stee ...
Exact dit ja! Verwacht geen extreem lage prijzen.

vor 2 Monaten

Ben er 1x geweest toen ik zwanger was. Was bij mij dicht in de buurt en toegang is gratis. Dacht ga eens kijken of het wat voor de toekomst iets is. En inderdaad wat hierboven benoemd wordt, erg druk dus neem bijv het eerste tijdvak. En ga niet van hele goedkope prijsjes uit. Ik had toen 5 dingen gekocht voor 65€ uit mn hoofd.ligt er denk ook aan of je het geld de moeite waard vind voor de merken die er hangen. Ik vind bijv twee merken altijd erg leuke kleding hebben en dan is het hier wel goedkoper.

vor 2 Monaten

Reactie op Saartje73

Ben er 1x geweest toen ik zwanger was. Was bij mij dicht in de buurt en toe ...
Ik heb precies dezelfde ervaring, druk en relatief duur, heb niet het idee dat ik nou echt onmisbare kopen heb gedaan. Ik ga er niet nog eens heen

vor 2 Monaten

Dankjulliewel ❤️

vor 2 Monaten

ik ben afgelopen zondag geweest en dat was in amstedam, het zijn inderdaad geen koopjes. het is allemaal merk maar als je het niet erg vind om rond de €45 voor een merk broek uit te geven dan zou ik zeggen ga er heen. er is echt heel veel keus. ik ben voor de winter goed geslaagd!

vor 2 Monaten

Ik ben vorig jaar in Arnhem geweest voor mijn oudste. Ik heb toen van alles gekocht in maat 68. Ik had een heel leuk pakje van Dirkje wat hem altijd heel goed zat maar dat pakje was te klein en zat niet mooi. En zo waren er meerdere kleren die hij al aan kon en toen hij in 68 zat was het alweer te klein. Ik vond er best wel leuke kleren tussen zitten. Was wel erg weinig in maat 68. Ik was samen met een vriendin en haar zoon zat ik 98 en dat was 3x zo veel. Voor mij hoeft het dus niet nog een keer.

vor 2 Monaten

Ik woon vlakbij de broodfabriek, dus ik ga altijd wel even langs om te kijken of er wat leuks is. Parkeren is later op de dag echt ellende. Op het terrein zelf was het de laatste keer betaald parkeren. Er omheen op het industrieterrein is soms nog wel plekje te vinden. Qua kleding sluit ik me aan bij de rest. Het is soms geluk hebben in de maat/stijl prijs en allemaal merkkleding. Geen echte koopjes helaas. Daarvoor zou je op de helft van de helft sale moeten wachten. 😊