28 Reacties
13 dagen geleden
Altijd sochtends met iets nieuws beginnen zodat je alle kanten op kan als er iets mis gaat. Vaak zie je wel na enkele seconde al een reactie als ze er niet tegen kunnen..
Dus als je zegt dat je vandaag begonnen bent, lijkt mij dat het goed gegaan is 😉
13 dagen geleden
Reactie op Anoniem19900991
Altijd sochtends met iets nieuws beginnen zodat je alle kanten op kan als e ...
Ja nu een half uurtje geleden aangeboden. Sochtends kwamen we in de knel omdat ze dan vrij snel na het wakker worden weer slaapt na het hele ochtend ritueel en ik vond het toch wat spannend om d'r dan in bed te leggen🙈
Tot nu toe lijkt het inderdaad goed te gaan🤞
13 dagen geleden
Reactie op Bohdi
Ja nu een half uurtje geleden aangeboden. Sochtends kwamen we in de knel om ...
Ja dat begrijp ik. Dat doe je goed. Als ze er vaak niet tegen kunnen zie je gelijk al rode vlekjes etc. Dan gaat het best snel!
13 dagen geleden
Onze zoon heeft aanleg voor allergie en we lopen dus bij een diëtist. Ik heb een schema hoe pindakaas aan te bieden in 6 stappen incl hoeveelheid opbouwen. Hij heeft het vandaag succesvol afgerond. Ik wil het wel delen met je. Ik snap dat het spannend is maar hierbij geldt wel hoe vroeger aanbieden hoe veiliger.
13 dagen geleden
Reactie op Elm0
Onze zoon heeft aanleg voor allergie en we lopen dus bij een diëtist. Ik he ...
Dat lijkt me helemaal spannend! Nee voor zover bij ons bekend geen extra risico. Wij volgen het schema dat wij van het CB hebben gekregen
gekregen. Ben wel nieuwsgierig hoe jullie hem in 6 stappen hebben ;)
13 dagen geleden
Ik ben ook benieuwd naar het schema!
Misschien overdrijf ik en is het niet nodig, maar: wij gaan morgen op de parkeerplaats van het ziekenhuis haar hapje met pindakaas aanbieden. Mocht er iets mis gaan, dan zijn we er gelijk😂 en daarna blijven we ook in de buurt van het zkh. Zo ga in het ook met ei doen..
13 dagen geleden
Ik ben zelf allergisch voor pinda dus heb die angst ook zeker. Mijn man heeft de pindakaas hapjes dus.
Zelf is mijn pinda allergie steeds erger geworden over de jaren dus vroeger at ik bijvoorbeeld nog wel een broodje pindakaas en werd ik beetje ziek. Nu eet ik een mini kruimeltje en word al ziek. Dus idd wat hier gezegd wordt ook. Een baby heeft waarschijnlijk niet gelijk een full blown allergische reactie