Zijn er meerdere die het doodeng vinden om dit aan te bieden? Wij zijn vandaag gestart maar vind het echt doodeng!
Gewoon koud en huilen van de spanning , van de ene kant vind ik echt dat ik mezelf enorm aanstel maar kan het ook niet afsluiten voor mezelf.
Iemand tips?
Pindakaas nu 3 dagen gegeven door het fruit, ging super goed en ze vond t ook lekker. Van de ei moest ze kokken ( door structuur denk ik ), dus daar mee gestopt
Dank je!
Vanochtend hier door het fruithapje gedaan en tot nu toe gaat ie g ...
Ah wat fijn! Hier gaat ze zometeen de 2e x krijgen. Blijf de spanning hebben maar we gaan t zien😁 hopelijk word ik er in de loop van de week rustiger onder
Wij moesten pinda in 2 achtereenvolgende dagen, in totaal 6 stappen aanbieden. Wij hebben een appeltje gekookt en gepureerd, 100gr afgewogen en dit schema gevolgd. Dit was dag 1.
Ik zag laatst dat mensen dit deden op de parkeerplaats van de eerste hulp. Dat is misschien beetje overdreven haha. Maar zorg dat je het probeert wanneer de HA er is
Ik zag laatst dat mensen dit deden op de parkeerplaats van de eerste hulp. ...
Dat heb ik wel echt geroepen hoor🤣🙈 tis dat m'n vriend d'r gelukkig heel nuchter in is! Gelukkig nu 3x een beetje aangeboden en volgens mij geen reactie