28 Reacties

13 dagen geleden

Pindakaas nu 3 dagen gegeven door het fruit, ging super goed en ze vond t ook lekker. Van de ei moest ze kokken ( door structuur denk ik ), dus daar mee gestopt

12 dagen geleden

Reactie op Bohdi

Wij hebben het vanmiddag door de flesvoeding gedaan. Maar dit was niet hele ...
Dank je! Vanochtend hier door het fruithapje gedaan en tot nu toe gaat ie goed!

12 dagen geleden

Reactie op LindyDr

Dank je! Vanochtend hier door het fruithapje gedaan en tot nu toe gaat ie g ...
Ah wat fijn! Hier gaat ze zometeen de 2e x krijgen. Blijf de spanning hebben maar we gaan t zien😁 hopelijk word ik er in de loop van de week rustiger onder

12 dagen geleden

Reactie op LindyDr

Ik lees even mee! Hoe bieden jullie dit aan? Wij geven tot nu toe alleen no ...
Door het groente hapjee. Eerst een klein mespuntje en dit breidt je elke dag beetje uit. Zelfde met ei.

12 dagen geleden

Wij moesten pinda in 2 achtereenvolgende dagen, in totaal 6 stappen aanbieden. Wij hebben een appeltje gekookt en gepureerd, 100gr afgewogen en dit schema gevolgd. Dit was dag 1.

12 dagen geleden

Reactie op Elm0

Wij moesten pinda in 2 achtereenvolgende dagen, in totaal 6 stappen aanbied ...
Dit is dag 2. Hierna belangrijk om baby elke week minstens 3 theelepels pinda te blijven geven tot ze minimaal 1 jaar zijn. Zal ik ei ook delen?

11 dagen geleden

Ik zag laatst dat mensen dit deden op de parkeerplaats van de eerste hulp. Dat is misschien beetje overdreven haha. Maar zorg dat je het probeert wanneer de HA er is

11 dagen geleden

Reactie op aj205a

Ik zag laatst dat mensen dit deden op de parkeerplaats van de eerste hulp. ...
Dat heb ik wel echt geroepen hoor🤣🙈 tis dat m'n vriend d'r gelukkig heel nuchter in is! Gelukkig nu 3x een beetje aangeboden en volgens mij geen reactie