21 Reacties
4 maanden geleden
Mijn mannetje is ook extra plakkerig. Hij wil het liefst ook alleen maar op ons slapen. Zodra we hem neer leggen slaapt hij heel even en dan is hij weer wakker. Vind het normaal niet erg om te knuffelen maar in deze hitte krijgen we het alleen maar warmer van elkaar😩.
Door de hitte kunnen ze snel gedehydreerd raken vandaar dat ze wat meer komen om te drinken. Wij bieden ook beetjes water aan dat vult ook en verkoelt.
Ik probeer hem wel zoveel mogelijk neer te leggen en zorgen dat hij koel blijft dan slaapt hij wat langer
4 maanden geleden
Hi! Hier net zo, mijn dochter is ook 6 weken oud en slaapt alleen maar op mij deze dagen. Ze zit ook in haar tweede sprongetje dus in combinatie met de warmte is het nu best even pittig. Ik heb haar gisteren 20 keer aan de borst gelegd omdat ze zo’n dorst had. Bikkelen is het nu met onze kleintjes.
4 maanden geleden
Ja ik vroeg me ook af of het vele drinken een regeldag is of vanwege de hitte.
Geen idee of het correct is maar een vriendin van mij zei dat moedermelk ook wateriger is met de hitte. En dat veel drinken er indd ook bij hoort.
Ik geef nu sinds gisteren bijna iedere 2 uur voeding en innde avond hing ze anderhalf uur lang zonder los te laten.
Daarna ging ze wel lekker een paar uur slapen in haar wieg
4 maanden geleden
Oh fijn hoor even deze herkenning. Mannetje van 6 weken, lijkt af en toe te wonen aan de borst. Alles plakt. Bah…. Niet willen slapen in z’n eigen bedje. Wat een ellende…. Sprongetje en de hitte maken het zwaar. Ik duim heel hard dat het mannetje weer zijn oude gewoontes op pakt als het weer wat koeler is.
4 maanden geleden
Reactie op maria_1234
Ja ik vroeg me ook af of het vele drinken een regeldag is of vanwege de hit ...
Ooh heel fijn dat ze well even lekker ging slapen!
Onze dame slaapt normaal van 00:00 tot 09:00-10:00 zonder wakker te worden voor voeding maar afgelopen nacht moest ik haar om 5:00 voeden en om 8:30 weer.
Hopen dat het door de warmte komt en we snel weer terug kunnen naar ons normale ritme
4 maanden geleden
Reactie op AmyAv
Mijn dochter heeft 30 minuten in de box geslapen (ik helemaal trots). Maar ...
Hopelijk is het tijdelijk en zijn we binnenkort verlost van onze taak als warmte geleiders.
Mevrouw ligt in haar luier en voelt helemaal prima aan idd! Maar m’n shirt waar ze ligt is wel echt doorweekt 😂
4 maanden geleden
Hier ook hetzelfde verhaal.. eigenlijk de hele ochtend lekker in de wagen gelegen met winkelen en bij thuiskomst niet van m’n zijde te krijgen.. zweet me helemaal kapot
4 maanden geleden
Mijn zoontje wilt ook alleen maar op mij liggen dan slaapt die door veel onrustig veelste warm voor de kleintjes
4 maanden geleden
Wij joinen the club . Hier ook een mannetje die de hele dag wil plakken, en dan ook nog een kat erbij 🥵 Gelukkig is het bij ons in huis redelijk aangenaam, vanmiddag daarom wel binnen gaan zitten.
4 maanden geleden
Yes! Heel herkenbaar. Hier een kleine dame van 4,5 week en slaapt ook vooral op en bij ons. Daarnaast drinkt ze inderdaad iedere keer aan mijn borst (soms kleine beetjes en dan weer wat meer) en ook de krampjes zijn volop aanwezig..
Pff ik zal blij zijn als de extreem warme dagen voorbij zijn;-)