13 Reacties

5 maanden geleden

Welke pamper luiers gebruik je? Misschien is de luier nog wat te groot voor haar? Soms kan switchen van merk of andere soort luier de truq zijn. Pamper premium protection werkt hier het allerbest. Daarna de etos luiers. Ik denk dat je het beste een andere soort luier kan uittesten of toch maatje kleiner ?

5 maanden geleden

Wij hadden luiers van pampers en van kruidvat. Allebei maat 2. Die van kruidvat sluiten hier beter aan. Die vallen net wat kleiner. Dus misschien inderdaad even een ander merk proberen?

5 maanden geleden

Wij hadden met onze 1e ook altijd lekluiers bij pampers. Kruidvat bijna nooit. Nu bij de 2e zitten de etos luiers juist weer heel goed. Elk kindje heeft zn eigen pasvorm, zo ook elke luier, het is even puzzelen

5 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Welke pamper luiers gebruik je? Misschien is de luier nog wat te groot voor ...
Pampers premium protection. Maat 1 van pampers is te klein voor haar. Ik ga eens kijken naar Etos luiers want Kruidvat vind ik helemaal niks.

5 maanden geleden

Reactie op Madelon88

Wij hadden luiers van pampers en van kruidvat. Allebei maat 2. Die van krui ...
Kruidvat had ik inderdaad geen probleem mee alleen die vind ik stinken en je ziet de poep al zitten van de buitenkant en dat vind ik helemaal niks….. maar ja, het is het een of het ander kennelijk. 🥴

5 maanden geleden

Reactie op Marenne

Wij hadden met onze 1e ook altijd lekluiers bij pampers. Kruidvat bijna noo ...
Dat blijkt! ik ga de Etos luiers eens proberen….

5 maanden geleden

Onze meid is ong het zelfde gewicht en wij zijn ook overgestapt naar maat 2. Maatje 1 werd echt te strak, vooral rondom de beentjes. De etosluiers was bij ons drama, elke plas lekte er aan de achterkant uit. Wij zijn fan van de kruitvat, of van de DM (duitsland). Het (extra) elastiek houdt hier tot nu toe alles nog tegen!

5 maanden geleden

Reactie op Keeley

Dat blijkt! ik ga de Etos luiers eens proberen….
Gewoon klein pakje kopen, als t niks is is het toch zo op en kan je weer wat anders proberen ;)

5 maanden geleden

Wij hebben de luiers maat 1 van kruidvat pure & soft. Tot nu toe nooit echt problemen mee gehad en onze kleine reageert er goed op

5 maanden geleden

Bij onze eerste dochter lekte pamper luiers altijd door. Wij hadden voor haar kruidvat dat ging altijd super. Nu bij de 2e zijn pampers juist weet fijn. Ik zou dus een ander merk proberen ☺️

5 maanden geleden

Hier lekte pampers ook ALTIJD! Nu kruidvat en dat gaat een stuk beter...

5 maanden geleden

Zijn ze dan niet te groot? Mijn zoontje is 6 weken, ruim 5 kilo, en maat 1 pampers. Heb nooit lekkage. Had dit wel met luiers van kruidvat.

5 maanden geleden

Grotere romper proberen.. hier was het moment om over te gaan naar 62 daarna geen explosies meer gehad