Mijn dochter is nu 4,5 kg en heeft maat 2 van pamper luiers. De sluitstrippen moet ik helemaal tegen elkaar aanplakken anders zit hij bovenin te los. Nu heeft zij redelijk vaak explosie luiers en dan lekkage via haar been waardoor alles binnen no time onder zit. Heeft iemand tips (behalve de randjes naar buiten vouwen want dat doe ik al)….?
Welke pamper luiers gebruik je?
Misschien is de luier nog wat te groot voor haar? Soms kan switchen van merk of andere soort luier de truq zijn.
Pamper premium protection werkt hier het allerbest.
Daarna de etos luiers.
Ik denk dat je het beste een andere soort luier kan uittesten of toch maatje kleiner ?
Wij hadden luiers van pampers en van kruidvat. Allebei maat 2. Die van kruidvat sluiten hier beter aan. Die vallen net wat kleiner. Dus misschien inderdaad even een ander merk proberen?
Wij hadden met onze 1e ook altijd lekluiers bij pampers. Kruidvat bijna nooit. Nu bij de 2e zitten de etos luiers juist weer heel goed. Elk kindje heeft zn eigen pasvorm, zo ook elke luier, het is even puzzelen
Wij hadden luiers van pampers en van kruidvat. Allebei maat 2. Die van krui ...
Kruidvat had ik inderdaad geen probleem mee alleen die vind ik stinken en je ziet de poep al zitten van de buitenkant en dat vind ik helemaal niks….. maar ja, het is het een of het ander kennelijk. 🥴
Onze meid is ong het zelfde gewicht en wij zijn ook overgestapt naar maat 2. Maatje 1 werd echt te strak, vooral rondom de beentjes.
De etosluiers was bij ons drama, elke plas lekte er aan de achterkant uit.
Wij zijn fan van de kruitvat, of van de DM (duitsland). Het (extra) elastiek houdt hier tot nu toe alles nog tegen!
Bij onze eerste dochter lekte pamper luiers altijd door. Wij hadden voor haar kruidvat dat ging altijd super. Nu bij de 2e zijn pampers juist weet fijn. Ik zou dus een ander merk proberen ☺️