213 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Wat ben ik toch dankbaar dat ik in Nederland woon waar zo een mooie kijk he ...
Ben benieuwd wat er dan zo anders is! Ik ben zelf bevallen in de VS maar heb het idee dat het in grote lijnen wel redelijk overeenkomt

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Wat ben ik toch dankbaar dat ik in Nederland woon waar zo een mooie kijk he ...
Ben benieuwd wat zij heeft ervaren? Ben zelf ook in Frankrijk bevallen, en juist heel veel (extra) zorg gehad!

3 maanden geleden

Ontzettend trots op de kleine overwinning van ons zoontje. Vanmiddag zelf in slaap gevallen in de wieg in de huiskamer ennvanavond in slaap gevallen in de kinderwagen

3 maanden geleden

Reactie op Mindyy

Ben benieuwd wat zij heeft ervaren? Ben zelf ook in Frankrijk bevallen, en ...
Jaa de zorg is ook heeel goed daar! Daar niet van. Echter hebben we in Nederland tov andere landen een heel natuurlijke kijk op geboorte, en hebben we in de eerste wereld landen het hoogste aantal thuisbevallingen (1op8!!!) Ze was namelijk thuis bevallen maar dit is totaal niet de norm. Om die reden (ze stuurde me de video van de bevalling) stonden er 5 ambulance mensen om haar heen met allerlei apparatuur en traumafolie, de navelstreng werd direct na geboorte afgeknipt, baby meteen in folie bij de medisch assistentes, ik vond het er zo heftig uitzien! En dan meteen door naar het ziekenhuis. Ik kon me persoonlijk niet anders indenken dan heerlijk rustig thuis te bevallen, handsoff, zonder complicaties. Ben gewoon dankbaar dat we op ons lichaam mogen rekenen en dat de optie voor het ziekenhuis er altijd is, maar dat dit niet de norm is😅

3 maanden geleden

Reactie op Dekel89

Ben benieuwd wat er dan zo anders is! Ik ben zelf bevallen in de VS maar he ...
En ja, uiteindelijk komt de baby er wel, waar het ook gebeurd🙈 Maar de genormaliseerde thuisbevalling ben ik echt een fan van!

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Jaa de zorg is ook heeel goed daar! Daar niet van. Echter hebben we in Nede ...
Oh zo ja, het is wel standaard om in het ziekenhuis te bevallen hier. Maar geen fijne ervaring zo ! Dat kan ik begrijpen!

3 maanden geleden

Meneertje heeft van 22.30 tot 7.00 doorgeslapen, heerlijk 🥳

2 maanden geleden

Onze baby slaapt ‘snachts zo goed en ik kan daar zo van genieten. Meestal van 22, tot 4 tot 8. Heerlijk. En dan wakker worden met een grote lach!

2 maanden geleden

Ons zoontje slaapt sinds 3 nachten van 20:00-06:00 🫣 GENIETON! na twee kindjes die na 12 maanden pas doorsliepen 😅 Echt een cadeautje 🥰

2 maanden geleden

Relatie waarschijnlijk maar de knoppen maar toch maakt baby me zo happy 😭 Hij vindt glijbaantje spelen helemaal geweldig, tot schaterlachen aan toe 😂😂😂

2 maanden geleden

Zo, ik ben 3 maanden na de bevalling toch maar eens wat meer op mijn eten gaan letten, want ik bleef lekker hangen haha. De eerste 1,5 kilo zijn er af en ik heb nog zeker een kilo of 8 te gaan, maar dit motiveert al zo erg. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik uiteindelijk weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap kom. Wel met wat meer los vel, maar hey, je mag best zien dat ik twee geweldige kinderen heb gedragen. Alleen maar liefde voor mijn lijf, ook met 8 kilo te veel❤️.

2 maanden geleden

Afgelopen nacht sliep de baby van ongeveer 21.30 tot 6.20!!! Toen wakker voor een voeding, beide kanten gegeven, snel schone luier in bed en toen íets langer wakker dan normaal na de ‘nacht’voeding; en nu weer heerlijk in slaap gedoezelt❤️

2 maanden geleden

Onze jongen sliep van 20:30 tot 05:30. Heeeerlijk zelf weer een goede nacht geslapen na 12 weken 🥰

2 maanden geleden

Vandaag voor de eerste keer echt een hele dag alleen geweest met onze zoon van anderhalf en dochter van 3 maanden. Ik keek er een beetje tegenop, want onze zoon heeft het de laatste tijd best moeilijk. Maar het is goed gegaan. Ze hebben zelfs tegelijk een lange middagdut gedaan, dus ik kon zelf ook even bijkomen. 😅

2 maanden geleden

Ik wist niet eens dat het mogelijk was. Maar na een avond met veel huilen heb ik dochter gisteravond om 22.00 uur op bed kunnen leggen. Het is nu 7.15 en ze slaapt nog😲 onze oudste was op deze leeftijd alleen maar aan het huilen, die heeft pas voor het eerst doorgeslapen met 16 maanden. Dus ik ben heel blij, en verrast, dat dochter dit nu al heeft gedaan❤️

2 maanden geleden

Ik ben het hele weekend alleen thuis met onze baby en ik heb zo genoten van de afgelopen 2 nachten. Lekker de baby bij me in bed genomen (normaal slaapt hij altijd in de wieg) en zo gezellig samen geslapen. En we hebben het fijn samen, vind het bijna jammer dat mn vriend straks weer thuis komt

2 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Ik ben het hele weekend alleen thuis met onze baby en ik heb zo genoten van ...
Nou alsof ik mezelf hoor! Mijn vriend was een weekend weg en heb zo’n heerlijk en gezellig weekend gehad met m’n kleintje. Lekker samen in bed

2 maanden geleden

Eindelijk begin ik wat meer tevreden te raken over mijn lijf. Ik ben er echt nog niet, maar ben blij dat ik al tevreden kan zijn en een wat strakker jurkje aan durf. De kilo’s willen nog niet echt, maar de cm’s gaan er wel af, en daar gaat het om :). Morgen 11 weken p.p. dus is ook niet zo gek dat ik er nog niet ben.

2 maanden geleden

Reactie op aj205a

Nou alsof ik mezelf hoor! Mijn vriend was een weekend weg en heb zo’n heerl ...
Wat leuk :)

2 maanden geleden

Mijn vriend is (nu pas) weer echt aan het werk - de luxe! Hij had eerst 5 weken verlof, toen een week werken en toen zomervakantie! Hij heeft gister het hele huis gedweild omdat hij weet dat ik van een schoon huis hou maar er nu niet zo snel aan toe kom. Zo lief zulke dingen