213 Reacties
9 maanden geleden
Zo’n fijne dag gehad gister! Mijn vriend en ik zaten een beetje te dicht op elkaar een tijdje (allebei lang vakantie) waardoor er ook weleens irritaties waren. Gister allebei weer naar werk om daar weer lekker even in je eigen dingen te duiken. We hebben elkaar kunnen missen en toen ik laat thuis kwam na de vergadering hebben we nog heerlijk een ijskoude avondwandeling door de buurt gemaakt en fijn gepraat.
9 maanden geleden
Dat afgelopen weekend mijn partner de baby eindelijk heeft gevoeld 🥰..en ik vandaag op mijn verjaardag een heerlijk massage heb gekregen🥰
9 maanden geleden
Ik heb me een paar dagen uitgeput en hormonaal gevoeld.
Mijn zoontje is nu aan het uitslapen en mijn man gaf vannacht de fles.
Ik heb nu tijd om mijzelf rustig en warm aan te kleden en zelf even te eten. 🥰
Te genieten van het prachtige seizoen en weer even de dag aan te kunnen.
Overigens nog steeds veel moe met 23 wk dus wanneer mijn zoontje vanmiddag gaat slapen, dan accepteer ik dat ik dat ook ga doen ipv het huishouden doen en daarna piepen dat mijn rug zeer doet.
Ten tweede is het kamertje voor ons meisje bijna af 🥰 Als ik daar naar binnen kijk voel ik mij zó gezegend.
9 maanden geleden
Wat een leuk idee dit topic! Ik heb gisteren mijn eerste zwangerschapsyoga les gehad en ging met een heel fijn gevoel de deur uit. Er heerst een goede sfeer binnen de groep en je voelt dat er ruimte is voor waar op dat moment behoefte is. Even lekker ontspannen wekelijks
9 maanden geleden
Dat ik na een paar dagen kwaaltjes en geklaag, mij vandaag goed mag voelen en de zon zich weer een beetje laat zien 🥰
9 maanden geleden
Vandaag 25week zwanger. Afgelopen weekend de meubels in elkaar gezet..trots en blij dat alles nu al klaar staat🥰
9 maanden geleden
Ik geniet van:
-mooie kinderkamers die voorbij komen
-positieve berichten hier op de app
-dat de zon weer schijnt en de bloemen komen
-dat de uitgerekende datum langzaam in zicht komt
sidenote: bij mijn zoontje was ik zó bang wat er komen ging dat ik meer tegen die datum op zat dan er naartoe leefde.
Nu heb ik extreem geen behoefte aan bevallen en wil daar ook niet over uitweiden want positive vibe, maar heb ik wel vertrouwen dat we erdoorheen komen en dat alles voorbij gaat.
Voor mij voelt een 2e kindje wat "bekender" dus nu snak ik er wel naar om haar op te vangen en voor het eerst te ontmoeten.
Maar geen haast: ik geniet ook intens van mijn buik en de schopjes.
Onsamenhangend bericht ik merk dat ik dus veel hormonaler ben deze zwangerschap. Maar wel beide kanten op gelukkig 🥰
9 maanden geleden
Om er nog een bovenop te gooien 🤣👌
Zojuist proefdruk van het geboortekaartje besteld 🥰
8 maanden geleden
Ik voel de kleine eindelijk bewegen en trappen, hele fijne bevestiging dat het nog goed gaat. 🩷