213 Reacties
4 maanden geleden
Ik geniet nog zo van de aankondigingen die binnen druppelen. Ik ga het echt missen als iedereen straks bevallen is en er weer een periode is afgesloten
4 maanden geleden
Na een heel pittig weekend met de newborn en de peuter waarbij de moed me soms in de schoenen zakte heb ik vandaag echt een heerlijke dag. Zelfs als de kleine vanavond weer een 3 uur durende krampjesaanval heeft dan maakt me dat na vandaag echt niet meer uit. Kom maar op, ik ben helemaal opgeladen na vandaag, voelde me echt een powermom😂🥰 Alleen maar genoten van mijn meisjes😄
4 maanden geleden
Vandaag een uitvaart gehad. Ver weg ook, 2u reizen en op een eiland dus ook vast zittend aan vaartijden, we zijn een volle dag weg van huis geweest. En dat met een 6 dagen oude baby en ik die nog verre van hersteld ben.
We hebben het zo goed gedaan. Mijn vriend is echt de beste vader ooit. Mijn vriendinnen hebben mij zo goed ondersteund. En opa en oma bleven thuis bij de oudste en hebben hem een topdag bezorgd. Ik ben zo dankbaar voor de mensen om ons heen dat dit mogelijk was.
Liever had dit niet gehoeven want dan was diegene er nog.. maar wat ben ik blij dat ik de uitvaart heb kunnen bijwonen. En wat ben ik trots om deze mensen mijn mensen te noemen ❤️
4 maanden geleden
Gisteren en vannacht waren zowel baby als peuter erg onrustig. Dat leverde wat frustratie op bij iedereen. Maar vanmorgen is het best lekker weer hier, dus even de tuin in. Baby in de draagzak en lekker een uurtje onkruid plukken😂 buiten zijn doet ons allemaal goed merk ik.
4 maanden geleden
De kleine meid is nu 6 weken en eigenlijk is altijd alles goed gegaan. Nog steeds.
Broer van 18 mnd heeft het af en aan zwaar gehad en gaat de laatste dagen hartstikke goed en ook hij slaapt weer goed. Hopelijk houden we dit vast.
Grote broer is bij opa en oma en mij lukte het ondanks het vele borstvoeden om vrij veel in huis te doen. Super trots.
Over een uurtje richting het cb voor de eerste keer. Ook zonder manlief. Spannend.
Zielsgelukkig op dit moment dus laat ik daar flink van genieten
4 maanden geleden
Reactie op maria_1234
De kleine meid is nu 6 weken en eigenlijk is altijd alles goed gegaan. Nog ...
Ahhh zo mooi om te horen ❤️. Fijn dat het zo goed gaat! Ja, wat een geluk kun je dan ervaren hè? Het is hard werken allemaal, maar zo mooi! Ik hoop dat deze vibe heel lang mag blijven hangen ❤️!
4 maanden geleden
Hier ook een positieve vibe ❤️. Zo heftig en zwaar als mijn eerste kindje was, zo makkelijk gaat, tot nu toe, de eerste.
Hij groeit echt als kool, gister 4 weken en voor het eerst bij de jeugdarts van het consultatiebureau geweest. Hij weegt al 4,9 kilo en is 58 cm lang. 4 cm gegroeid en 1 kilo aangekomen sinds zijn geboorte. Hij is zo zoet. En mijn eerste kindje doet het ook zo fantastisch 💙, hij is echt een grote trotse broer en zo lief.
Sinds een aantal dagen ook de eerste lachjes mogen ontvangen van onze newborn.
Ik zit op een enorme roze wolk. Wat ik bij de eerste niet had door alle complicaties en het vele huilen. Kan ik nu wel ervaren, en daar had ik van te voren niet bij stilgestaan. Het is zo’n groot cadeau, typ ik met tranen in mijn ogen 🥰.
4 maanden geleden
Tja zal ik dan maar positief heretiketeren en het in de positieve chat gooien?
Na een pittige nacht en een pittige dag, toch op 2 momenten de dreumes laten slapen.
Duurde lang en was lastig, bijna een paar meltdown zelf gekregen maar uiteindelijk is het gelukt.
Niet per se tevreden over hoe de dag ging en dat ik wel 2x een strijd met omkleden heb gehad met zoontje, maar toch wel opgelucht dat hij nu weer slaapt.
Aan de andere kant wel weer onzeker dat ik hem te kort doe en het te heet is en niet gezond enzo blabla, maar die angsten horen erbij denk ik.
Hubby werkt nog even over en ik duim dat de anderhalf uur gaan zoals op dit moment.
Daarna hoop ik als gezin even op het strand te wandelen en te spelen als hubby ervoor open staat.
In de chaos ook nog mijn buuf uitgenodigd met haar kindjes om de kleine te ontmoeten en dat ging goed en gezellig!
4 maanden geleden
Na 4 pittige regeldagen heeft mijn zoon vannacht geslapen van 01.00u tot 06.30u 😱😍
Ik schrok vannacht nog een keer wakker omdat ik dacht: hee moet ik niet een keer voeden.
Geef mij maar vaker zo’n nacht 😍
4 maanden geleden
Na gisteren een hele dag huilen of tegen mij aan liggen heeft mijn meisje 5 uur achter elkaar geslapen s nachts, ging direct weer verder slapen na bv s nachts en slaapt nu na de ochtendvoeding en wakker moment opeens in de wagen Al helemaal tien minuten ;) (en dat terwijl ik haar lichtelijk haastig neer moest leggen want de grote boodschap riep 😅🙈)
4 maanden geleden
Ik heb de indruk dat we over de piek heen zijn van het huilen🥳. De baby is nu 7 weken en 2 dagen en hoewel we afgelopen woensdag echt een vreselijke dag hadden qua huilen en niet slapen is ze sinds gisteren heel relaxt. Ze kijkt ook zo helder uit haar oogjes en lacht steeds meer🥰 Ik hoop dat dit doorzet want ze zat zichzelf zo in de weg.