16 Reacties

4 maanden geleden

Lauren fitter post partum work outs op YouTube veel aanbod.

4 maanden geleden

Ik heb de hele zwangerschap en nu ook nog 9 maand postpartum workouts gedaan van WorkitBaby! Beste keuze ooit gemaakt!

4 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Lauren fitter post partum work outs op YouTube veel aanbod.
Die doe ik ook. Heel blij mee

4 maanden geleden

Ik volg even mee, wil binnenkort ook langzaam aan thuis gaan beginnen met sporten

4 maanden geleden

Ik volg het postpartum programma van SterkHer en tot nu toe erg tevreden! Duidelijke uitleg en fijne oefeningen.

4 maanden geleden

Hier ervaring met het zwangerschaps- en post partum programma van Sterkher. Ik vind ze echt top! Post partum programma heeft veel informatie en extra's (oefeningen voor specifieke klachten na de bevalling). Ik merk dat ik steeds meer kan en voel me ook fitter. Het scheelt wel dat ik de oefeningen thuis kan doen waardoor het makkelijk vol te houden is. Je hebt niet veel nodig thuis (elastieken banden en gewichten, gewoon te halen bij de action zelfs). Bij elke oefening zit een ook een filmpje met goede uitleg. Zou het pp programma van Sterkher dus zeker aanbevelen!! Het is de investering zeker waard.

4 maanden geleden

Reactie op LLL15

Die doe ik ook. Heel blij mee
Ik ben er ook echt blij mee! Heb ook al die c section recovery videos gevolg en nu ik weer wat sterker voel steeds meer work outjes aan het volgen. Echt top!

4 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Ik ben er ook echt blij mee! Heb ook al die c section recovery videos gevol ...
Daar ben ik ook mee begonnen inderdaad. Al 5 weken naar de keizersnede, vind het heel fijn en voel me ook steeds sterker worden.

4 maanden geleden

Ik heb het boek back to you van de bibliotheek met bijbehorende app. Vind het tot nu toe fijn werken. Soms volgorde onhandig. Een liggende oefening,staande,en dan weer liggend. Das na keizersnee al workout opzich

4 maanden geleden

Hier ook super tevreden over SterkHer! Ik merk echt dat mijn lijf weer langzaam sterker begint te worden!

4 maanden geleden

Hey dames, zijn jullie van jezelf ook sportief en vinden jullie genoeg uitdaging in de genoemde programma’s? Zo ja wil je dan zeggen welk programma je volgt, of je voor je zwangerschap al fanatiek sportte en of het fijn is ja/nee?

4 maanden geleden

Hoelang na de bevalling zijn jullie begonnen?

4 maanden geleden

Ik ben 2 weken na keizersnee begonnen.met hele lichte oefeningen. Met name bekkenbodem en strekken. Nu 7 weken iets meer oefeningen,van back to you. Voor nu voor mij uitdaging genoeg. Ik was geen fanatieke sporter.

4 maanden geleden

Sterkher schema’s heb ik gekocht, ook tijdens zwangerschap. Erg blij mee! Lauren fitter ken ik ook, en vind ik ook fijn!

4 maanden geleden

Reactie op Meibb

Hier ervaring met het zwangerschaps- en post partum programma van Sterkher. ...
Hoeveel tijd per dag ben je daar ongeveer aan kwijt? Ik overweeg ook zo'n programma, ben nu bijna 5 wk post partum en doe tot nu toe alleen af en toe bekkenbodem oefeningen. Vind dat al lastig om dagelijks tijd voor te maken, dus ben een beetje bang dat ik dan een programma koop en er vervolgens te weinig uithaal... heb je vaste momenten dat je traint?

4 maanden geleden

Ik volg nu het postpartum programma van newborn fit mama. Vorige week begonnen. Ben nu 7 weken na een keizersnede. Vanwege pijn kon ik niet eerder wat doen. Opstaan vanaf de bank en traplopen was al een uitdaging. Tot nu toe bevalt het goed.