16 Reacties
4 maanden geleden
Ik volg even mee, wil binnenkort ook langzaam aan thuis gaan beginnen met sporten
4 maanden geleden
Hier ervaring met het zwangerschaps- en post partum programma van Sterkher. Ik vind ze echt top!
Post partum programma heeft veel informatie en extra's (oefeningen voor specifieke klachten na de bevalling). Ik merk dat ik steeds meer kan en voel me ook fitter. Het scheelt wel dat ik de oefeningen thuis kan doen waardoor het makkelijk vol te houden is. Je hebt niet veel nodig thuis (elastieken banden en gewichten, gewoon te halen bij de action zelfs). Bij elke oefening zit een ook een filmpje met goede uitleg.
Zou het pp programma van Sterkher dus zeker aanbevelen!! Het is de investering zeker waard.
4 maanden geleden
Hey dames, zijn jullie van jezelf ook sportief en vinden jullie genoeg uitdaging in de genoemde programma’s? Zo ja wil je dan zeggen welk programma je volgt, of je voor je zwangerschap al fanatiek sportte en of het fijn is ja/nee?
4 maanden geleden
Reactie op Meibb
Hier ervaring met het zwangerschaps- en post partum programma van Sterkher. ...
Hoeveel tijd per dag ben je daar ongeveer aan kwijt? Ik overweeg ook zo'n programma, ben nu bijna 5 wk post partum en doe tot nu toe alleen af en toe bekkenbodem oefeningen. Vind dat al lastig om dagelijks tijd voor te maken, dus ben een beetje bang dat ik dan een programma koop en er vervolgens te weinig uithaal... heb je vaste momenten dat je traint?
4 maanden geleden
Ik volg nu het postpartum programma van newborn fit mama. Vorige week begonnen. Ben nu 7 weken na een keizersnede. Vanwege pijn kon ik niet eerder wat doen. Opstaan vanaf de bank en traplopen was al een uitdaging. Tot nu toe bevalt het goed.