26 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Ah of olvarite heeft ook doperwten. Weet even niet meer of het huismerk of ...
Ohja die vergat ik. Niet gekocht omdat ik die er zo smerig uit vond zien馃槄 Maar volgens mij vond mijn zoontje die destijds wel lekker dus toch maar even gaan halen

17 dagen geleden

Ik dacht ik maak vers, maar toch kwam ik uit op potjes ook omdat ik vond dat ik de structuur in het begin niet glad genoeg kreeg! Mag nu wel wat grovere stukjes gaan doen, dus zal wat proberen af te wisselen 馃ぃ maar die van HIPP uit Duitsland die bevallen super goed! En vind daar ook meer variatie in, bijna overal zit wortel in merk ik, alles oranje! 馃槀 en Kruidvat eigen merk had ik laatst 6 (2pak) voor 10 euro, vond ik wel een goeie deal 馃槃

17 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

In eerste instantie had ik alles vers gemaakt. Maar onze zoon eet groente n ...
Misschien kan je proberen het te gaan mengen. Bijvoorbeeld eerst 戮potje en 录vers, en dan half om half en zo steeds groter deel vers. Dan kan hij langzaamaan wennen aan de textuur misschien?

17 dagen geleden

Hoe gaan jullie trouwens ei aanbieden? Ik weet het van mijn zoontje echt niet meer hoe (of?) ik dat voor de 6 maanden deed馃

16 dagen geleden

Hier ook combinatie. Dochtertje lijkt voorlopig potjes lekkerder te vinden. Lekker makkelijk haha. Afgelopen weekend ging verse zoete aardappel wel goed, en met pindakaas nog beter 馃き

16 dagen geleden

Reactie op Rissje89

Hoe gaan jullie trouwens ei aanbieden? Ik weet het van mijn zoontje echt ni ...
Koken, fijn malen, mengen onder de groentehap 馃槉