10 Reacties

2 maanden geleden

Geen ervaring mee maar volgens mij krijg je het gewoon vergoed dus lekker doen toch? Niet geschoten is altijd mis.

2 maanden geleden

Bij ons is gister de prelogopedie geweest. Vergelijkbaar verhaal, alleen nu voor hulp met de fles. Mijn zoontje krijgt vanaf het begin borstvoeding. Dit gaat goed, maar wel 2 x bij de osteopaat geweest omdat hij niet altijd goed vacuüm had en hij soms ook weigerde. Er zat veel spanning bij zijn mondbodum en bij een schouder. Hiernaast wel geoefend met de fles maar was drama vanaf het begin. Nu dus gestart met logopedie. Zijn zuigreflex is helaas al weg waardoor hij de fles echt moet gaan leren wat volgens mij best lastig gaat worden. Volgende week komt ze al weer. Ik ben wel blij, hoef ik het niet meer allemaal zelf uit te vogelen, want ik werd daar wel moedeloos van, 8 flessen geprobeerd en mijn man die het dan een keer aanbied om te doen op een heel onrustig moment waar ik ook niet goed van wordt. En een voordeel vind ik dat het vergoed wordt. Want de osteopaat en lactatiekundige maar deels.

2 maanden geleden

Reactie op mz1986

Bij ons is gister de prelogopedie geweest. Vergelijkbaar verhaal, alleen nu ...
Heel blij met de hulp van mijn man natuurlijk, maar timing is wel een ding. Ik kan echt beter oefenen als er rust is en als mijn zoontje is uitgerust dan wanneer er 2 grote kinderen rondlopen en ook hongerig zijn of naar bed moeten 😏

2 maanden geleden

Reactie op mz1986

Bij ons is gister de prelogopedie geweest. Vergelijkbaar verhaal, alleen nu ...
Mijn zoontje vindt de fles juist fijner lijkt mij, denk dat hij daarom de borst weigert. Met fles komt melk makkelijker in de keel natuurlijk🥲 heb je al verschil gezien na 1e keer of niet?

2 maanden geleden

Hier helaas niks geholpen 🥲 precies hetzelfde verhaal als bij jouw zoontje! Tongriem en lipbandje geklieft, later gelaserd, 2x lactatiekundige op bezoek en 2x osteopaat. Prelogopedist keek mee met de fles maar heel veel extra tips had ze niet helaas.

2 maanden geleden

Reactie op seherr95

Mijn zoontje vindt de fles juist fijner lijkt mij, denk dat hij daarom de b ...
Helaas nog niet. Nu drinkt hij helemaal niets meer zelfs…gelukkig stopt hij de fles nog wel in zijn mond. Maar ik zou het toch proberen hoor. Gewoon dat je niet zelf hoeft te zoeken is heel fijn. Mijn zoontje verslikt zich juist doordat het met de fles zo snel gaat. Situatie is wel verschillend wat betreft borst en fles.

één maand geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Hier helaas niks geholpen 🥲 precies hetzelfde verhaal als bij jouw zoontje ...
Oh echt jammer☹️ hoop dat het vanzelf dan goed komtt🤞

één maand geleden

Reactie op mz1986

Helaas nog niet. Nu drinkt hij helemaal niets meer zelfs…gelukkig stopt hij ...
Oh echt situatie is erger geworden dus😅 jeejtje blijft lastig zo… ja ik wil het toch wel proberen maar volgens mij doet zo’n prelogopedist niks anders dan lactatiekundige 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op seherr95

Oh echt situatie is erger geworden dus😅 jeejtje blijft lastig zo… ja ik wi ...
Geen idee, maar zou je best gelijk in kunnen hebben. Maar ja dan is de lactatiekundige in elk geval vergoed🤪