17 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem19900991
Kinderen onder 3 maanden is sowieso bellen
Ze meet nu 37,8 dus heb echt ff zoiets van lieg ik dat ze net 38 graden heeft en bel nu of wacht ik het ff af met de kans dat we vannacht moeten 🙈
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Ze meet nu 37,8 dus heb echt ff zoiets van lieg ik dat ze net 38 graden hee ...
Ja gewoon bellen! Ik heb laatst ook gebeld met 37,8. Mocht meteen langs de HAP. Ik belde omdat ze eerder bloedvergiftiging heeft gehad dus ben heel voorzichtig als ze weer verhoging heeft.
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Ze meet nu 37,8 dus heb echt ff zoiets van lieg ik dat ze net 38 graden hee ...
Als jij vind dat je kindje anders is dan anders met verhoging zal ik bellen anders xit je misschienvanacht. Is ze gewoon zichzelf zal ik persoonlijk denk wqchten..
3 maanden geleden
Ik zou ook alvast bellen die 0.2 is minimaal!! En het is prematuur duw zeker doen!!
3 maanden geleden
Ze heeft diarree gehad vandaag waterdun 2x drinkt wat minder. Zou ook niet zeggen dat ze doodziek is maar wel echt niet dr zelf/ zeurderig. Dus ga toch maar even bellen
3 maanden geleden
Als je dat optelt nzojn het drie signalen, minder drinken, verhoging tot koorts en diaree. Reden genoeg om te bellen. Doe maar lekker. Laat even weten of je mag komen. Succes mama!!🤗
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Ze heeft diarree gehad vandaag waterdun 2x drinkt wat minder. Zou ook niet ...
Rota vaccin gehad ? Zal even overleggen. Waarschijnlijk moet je t even aankijken en zorgen dat ze blijft drinken ivm uitdroging maar een check bij die kleintjes is nooit verkeerd.
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem19900991
Rota vaccin gehad ? Zal even overleggen. Waarschijnlijk moet je t even aank ...
3 weken geleden dus normaal zou dat dacht ik niet meer een probleem moeten kunnen zijn
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
3 weken geleden dus normaal zou dat dacht ik niet meer een probleem moeten ...
Lijkt mij ook niet zo'n tijd terug, ook al hoor je hele wisselende verhalen.. nou hopelijk knapt ze snel op!
3 maanden geleden
Ze heeft ook nog maar flesjes van 100-110 dus ze heeft ook niet echt veel “over”. Maar we mogen niet komen
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Ze heeft ook nog maar flesjes van 100-110 dus ze heeft ook niet echt veel “ ...
Moet terugbellen als ze 38.0 heeft 🤷🏼♀️
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Serieus. Jemig. Wat een stumpers.
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Jesus serieus ik zou over 30 min bellen ze heeft 38 haije