Hoi moeders,
Ik ben op zoek naar tips, ervaringen.
Gisteren einde van de middag waren we op het afscheidsfeestje van een familielid. Mijn dochter had de hele dag goed gedroken en goed geslapen maar moest wel weer slapen toen we bij mijn familielid aankwamen. Toevallig was dit bij mij ouders en heeft ze daar een kamertje met een bedje, hier heeft ze nog niet in geslapen dus dat lukte ook niet. Nouja oke prima dat kan. Ze had ze toch nog honger, dus een flesje gedronken. Super moe dus gewandeld buiten met haar, weer niet slapen. En we waren weer binnen en ze begon zooo hard te huilen, ze kon echt niks en niemand meer zien of als er ook maar iemand zei hallo ging ze brullen, zelfs bij mn moeder. Ik vond dit zo erg, en nu zal je denken, ze was moe dus ik snap dat ze dan gaat huilen en verdrietig is. Maar dit gebeurd eigenlijk steeds waar we ook zijn in grote groepen. We hebben een ontzettend lieve dochter die eigenlijk nooit huilt mits op dat soort momenten. We hebben haar de eerste 5 weken veel bij ons gehad en niet zo veel mensen om haar heen gehouden, is dat de oorzaak? Ze heeft nu 2/3x een paar uurtjes mijn ouders als oppas gehad en dat ging prima. Ze zit ook in sprong 4 nu en ze is 3 maanden oud. Wat doe ik verkeerd? Of is dit een fase?
Ik hoor het graag!