13 Reacties

3 maanden geleden

Heb je bij de voeten opgevouwen? Ik had dit ook bij de mondje tot ik het stevig had opgevouwen

3 maanden geleden

Dat is bij onze kleine ook en ik corrigeer het dan ook direct als ik het zie. Vind het eigenlijk geen fijn idee voor de nacht 😅 Kan me dit ook niet herinneren van onze eerste. Maar ik ben benieuwd naar de ander reacties..

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Heb je bij de voeten opgevouwen? Ik had dit ook bij de mondje tot ik het st ...
Jah, alsnog krijgt ze dit voor elkaar 🫢

3 maanden geleden

Geen leuk ding voor die prijs! Heb daarna prenatal eigen merk inbakerdoek gekocht van 14 euro ongeveer. Wat een goed ding! Aanrader

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Ze wilt zo graag de hele dag en nacht op haar handjes sabbelen dat ze dus de slaapzak in haar mond stopt. Geen idee hoe dit evt. anders kan? Ze maakt zichzelf hierdoor alsnog wakker dus veel zin heeft het niet😂

3 maanden geleden

Ik had dit ook bij mijn dochter! Ik knoop nu iedere keer de onderkant even dubbel met een scrunchie. Werkt perfect nu!

3 maanden geleden

Ik heb hierover contact gehad met puckababy. Zij geven aan dat de stof lucht doorlatend is en het dus geen kwaad kan als het over het gezichtje gaat. Nog steeds wel spannend.. Hoelang is je kindje? Volgens mij mag je de mini rond 62 cm gebruiken, wij gebruiken hem nu al (58 cm)

3 maanden geleden

Hier ook. Daarom een love to dream gekocht. Meteen een hit

3 maanden geleden

Hier ook! Daarom de armpjes er al meteen uitgehaald 😅

3 maanden geleden

Reactie op Door082020

Hier ook. Daarom een love to dream gekocht. Meteen een hit
Hier hetzelfde! Fase 2, zo blij mee. Ook al vond ik de Piep in t begin ook erg fijn!

3 maanden geleden

Herkenbaar! ‘s nachts heeft onze zoon de swaddle up nog aan. Maar ik lees goede tips over het goed oprollen aan de onderkant 😄

3 maanden geleden

Ja helemaal herkenbaar! Vond het eerst ook beetje eng, maar ze houdt eigenlijk haar neusje vrij er zit altijd wel wat luchtruimte tussen zegmaar

3 maanden geleden

De onderkant goed vast maken zodat je baby niet soort van erin "zakt"