21 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochtertje ook, maar bij de puckababy piep en mini zitten ze in de zak. Dus kan ze tot haar kinnetje komen zegmaar. Uiteindelijk kunnen de armpjes bij de mini er uit, zodat je weer af kan bouwen met inbakeren. Wij doen nu overdag bijvoorbeeld 1 armpje er uit zodat ze haar knuffeltje kan pakken en de ander er nog in. En ‘s nachts lekker allebei er in. Anders slaat ze zich echt wakker. Zodra de puck a baby uit gaat gaan haar armpjes ook de lucht in en in de box beneden slaapt ze ook altijd met armpjes omhoog

3 maanden geleden

Volgens mij kan dat niet bij de puckababy, mede om die reden heb ik de love to dream swaddle up slaapzak aangeschaft!

3 maanden geleden

Ligt er aan of je een inbakerslaapzak koopt denk ik. Daar in zitten de armpjes vast naar beneden. In de love to dream inbaker slaapzakken liggen ze met hun armpjes naar boven.

3 maanden geleden

Reactie op NACD

Volgens mij kan dat niet bij de puckababy, mede om die reden heb ik de love ...
Jaa die hebben we nu ook alleen ben ik bang dat hij het koud heeft vannacht, omdat die slaapzak dun is

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Mijn dochtertje ook, maar bij de puckababy piep en mini zitten ze in de zak ...
Jaa precies mijn zoontje slaat zichzelf ook steeds wakker haha.

3 maanden geleden

Reactie op Ninu-24

Jaa die hebben we nu ook alleen ben ik bang dat hij het koud heeft vannacht ...
Je hebt ook verschillende tog waardes van de slaapzakjes, je hebt ook dikkere. Die wil ik zelf ook nog aanschaffen!

3 maanden geleden

Reactie op Ninu-24

Jaa precies mijn zoontje slaat zichzelf ook steeds wakker haha.
Ja mijn dochtertje heeft geen last gehad van dat haar armpjes ‘ingepakt’ zaten. En dit is ook niet helemaal zo. Ii had bijvoorbeeld ook de Meyco aangeschaft en die vond ik echt zielig gewoon. Dan zitten de armpjes inderdaad gewoon strak langs het lichaam en 0 beweegruimte. In de puckababy veel beweegruimte, tot het nekje. Maar zodat ze hun zelf niet wakker slaan!

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Ja mijn dochtertje heeft geen last gehad van dat haar armpjes ‘ingepakt’ za ...
Ooh goed om te weten! Dan ga ik er toch nog even naar kijken. Jaa wij hadden ook die van Meyco in het begin gebruikt maae vond dat zoooo zielig.. alsof hij gewoon vast zat

3 maanden geleden

Reactie op Ninu-24

Jaa die hebben we nu ook alleen ben ik bang dat hij het koud heeft vannacht ...
Je heb deze ook in de 2,5 TOG versie

3 maanden geleden

Mijn dochter ligt in de puckababy mini en daarin kan ze wel met haar handjes omhoog liggen omdat de slaapzak daar ruim genoeg voor is. Ze sabbelt zelfs op haar handjes door de stof heen.

3 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt ook met zijn armpjes omhoog in de mini slaapzak van puckababy.

3 maanden geleden

Bij de Puckababy kunnen de handje inderdaad ietsjes naar boven liggen, tot aan de kin. Onze kleine sabbelt ook op zijn handjes door de stof van de Puckababy Piep heen haha. Wanneer zijn jullie overgestapt van de Puckababy Piep naar de Mini? Onze baby lijkt nu net te groot voor de Piep, maar net te klein voor de Mini te zijn..

3 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Bij de Puckababy kunnen de handje inderdaad ietsjes naar boven liggen, tot ...
Ik gebruik de puckababy mini bij onze knul van 12 weken. Zit zeker ruim maar je kan hem verkleinen aan de onderkant. Door dat klitteband ding blijft de zak goed zitten en is t niet gevaarlijk dat hij ietsjes ruim is. Topding!!

3 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Ik gebruik hem nu sinds 2 dagen. Mijn zoontje is aanstaande vrijdag 12 weken

3 maanden geleden

Je kunt ook kiezen voor de slaapzak newborn ( 0 tot 6 maanden) als je kindje niet een minie is. Die heeft gewoon mouwen en kun je lang gebruiken!

3 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Haha bij ons zoontje is de Puckababy iedere keer ook helemaal nat van het sabbelen😅 ons zoontje is nu 11 weken en weegt 5065 gram en draagt tot op heden nog de piep

3 maanden geleden

Wij gebruiken de Pacco inbakerdoek. Daar ligt onze zoon ook met zijn armpjes strak langs zijn lijf. Wij gaan nu overstappen op de Love to Dream transitiezak. Hier ligt hij met zijn armen omhoog en in de loop der tijd kun je de mouwen eraf ritsen.

3 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Volgens mij was mijn dochter 11 weken toen ik haar te groot vond voor de piep en toen heb ik haar gewoon een keer overdag in de mini gelegd. Het is inderdaad een grote slaapzak, maar de bovenkant is niet zo groot dat haar kinnetje er in zakt en als ze met haar handen omhoog ligt, gaat de stof niet over haar neus of mond. Dus ik durfde het wel aan. Al is het verschil tussen de piep en mini wel echt groot!

3 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Volgens mij was mijn dochter 11 weken toen ik haar te groot vond voor de pi ...
Hier precies het zelfde! Ik leg haar ‘s nachts in de piep en overdag in de mini, met 1 arm er uit zodat ze alvast went en haar knuffeltje vast kan houden. Met de arm die er nog wel in ligt houd ze zelf haar tut tegen, anders had ze hem er uit getrokken als die hand ook vrij was haha.

3 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Volgens mij was mijn dochter 11 weken toen ik haar te groot vond voor de pi ...
Ik vond het alleen wennen dat ze niet meer zo’n strakke band om heeft. Die leek ze juist fijn te vinden. Maar goed haar middag dutjes zijn 2 - 2,5 uur in de mini dus het zal wel goed zitten 😂 Ook doe ik bij de mini de onderkant echt oprollen met dat touwtje. Dat doe ik bij de piep ‘s nachts niet (nooit gedaan ook want trapt ze toch er uit).