18 Reacties
één maand geleden
Ik heb een slaapzak bij de hema er bij gehaald als overbrugging van 27,5 maar dan via Vinted voor paar euro.
één maand geleden
De puck a baby vanaf 6 maanden ligt hier ook al klaar maar inderdaad echt te groot
één maand geleden
Hier ligt ook netjes de Puckababy 4 seizoenen klaar maar vond hem echt nog te groot voor mijn zoontje van 70cm/8kg. Heb vandaag als overbrugging een Hema slaapzak 3tog gekocht want het is best fris ‘s nachts en daardoor was hij vannacht een paar keer wakker geworden.
Nu ligt hij er weer heerlijk warm bij.
één maand geleden
Hier sinds eergisteren ook de 4 seizoenen slaapzak. Ik vind haar er al goed inpassen. Nou is het wel een flinke dame van 70 cm en 9 kilo. Mouwen inderdaad wel omgeslagen. Ze slaapt in de herfst teddy slaapzak
één maand geleden
Mijn baby is van 10 mei en draagt nu de puckababy vanaf 6 maanden. Ik heb de mouwen opgerold en de Puckababy verkleint . Nu moet ik wel zeggen dat ik haar al behoorlijk groot vind. Ze heeft het 2tog gedeelte aan, langmouwse romper, broekje, sokken en over haar been gedeelte heen heb ik een dekentje strak ingestopt. Voor de winter (inmiddels besteld) krijgt ze een wollen broekje en wollen romper van dilling erbij aan en de volledige puckababy.
één maand geleden
Hier ook de Puckababy 4 seizoenen. Door de band kan ze niet naar beneden zakken. Ik ben er heel blij mee. Ze heeft nu ook lekker ruimte voor haar benen om te trappelen. Ze heeft er een korte mouw romper in aan. Verder niets. Afgelopen nacht en nu ook heb ik de teddy stof naar binnen, omdat het nu nog frisser is (we slapen met de ramen open). Ze bleef heerlijk warm, niet te warm. Als het nog kouder wordt, kan ze meer slaapkleding aan en de buitenlaag kan er nog aan geritst. Ik vind het een topding!