18 Reacties

één maand geleden

Ik heb een slaapzak bij de hema er bij gehaald als overbrugging van 27,5 maar dan via Vinted voor paar euro.

één maand geleden

De puck a baby vanaf 6 maanden ligt hier ook al klaar maar inderdaad echt te groot

één maand geleden

Ik heb de slaapzak puckababy 6m -2.5 jaar. Zit zoon band voor der middel bij dat ze niet naar onder kan zakken in slaapzak en mouwtjes opgerold. Mijn dochter is van 11 mei.

één maand geleden

Ik heb ook de 6 - 2.5 jaar puckababy. Mauwen inderdaad omgeslagen. Hoe warm is het bij jullie op de kamer en heb je dan de herfst "teddy" variant aan?

één maand geleden

Hier sinds gisteren ook de 6m-2.5jr puckababy aan. Is wat aan de grote kant maar kan er door de band niet inzakken. De mouwen helemaal omgeslagen. Heeft er heerlijk in geslapen!

één maand geleden

Ik heb de newborn via Vinted gekocht voor de komende 2 maanden ofzo. Gaan daarna ook over naar de 4 seizoenen, maar die heb ik nog van oudste dochter.

één maand geleden

Hier ligt ook netjes de Puckababy 4 seizoenen klaar maar vond hem echt nog te groot voor mijn zoontje van 70cm/8kg. Heb vandaag als overbrugging een Hema slaapzak 3tog gekocht want het is best fris ‘s nachts en daardoor was hij vannacht een paar keer wakker geworden. Nu ligt hij er weer heerlijk warm bij.

één maand geleden

Hier sinds eergisteren ook de 4 seizoenen slaapzak. Ik vind haar er al goed inpassen. Nou is het wel een flinke dame van 70 cm en 9 kilo. Mouwen inderdaad wel omgeslagen. Ze slaapt in de herfst teddy slaapzak

één maand geleden

ik heb de 4 seizoenen voor de oudste en die is echt heel lang heel groot geweest. Ik zou er persoonlijk nog even mee wachten. zje kan nu ook een warmer pyamatjr en eventueel een dekentje doen?

één maand geleden

maar nu dit topic er toch is, wat trekken jullie als kleding aan onder een dikkere slaapzak?

één maand geleden

Mijn baby is van 10 mei en draagt nu de puckababy vanaf 6 maanden. Ik heb de mouwen opgerold en de Puckababy verkleint . Nu moet ik wel zeggen dat ik haar al behoorlijk groot vind. Ze heeft het 2tog gedeelte aan, langmouwse romper, broekje, sokken en over haar been gedeelte heen heb ik een dekentje strak ingestopt. Voor de winter (inmiddels besteld) krijgt ze een wollen broekje en wollen romper van dilling erbij aan en de volledige puckababy.

één maand geleden

Hier ook de Puckababy 4 seizoenen. Door de band kan ze niet naar beneden zakken. Ik ben er heel blij mee. Ze heeft nu ook lekker ruimte voor haar benen om te trappelen. Ze heeft er een korte mouw romper in aan. Verder niets. Afgelopen nacht en nu ook heb ik de teddy stof naar binnen, omdat het nu nog frisser is (we slapen met de ramen open). Ze bleef heerlijk warm, niet te warm. Als het nog kouder wordt, kan ze meer slaapkleding aan en de buitenlaag kan er nog aan geritst. Ik vind het een topding!

één maand geleden

Reactie op T8998

Hier ook de Puckababy 4 seizoenen. Door de band kan ze niet naar beneden za ...
Ze is trouwens van 28 mei, maar wel groot. Draagt maat 68/74. Vanaf ongeveer maat 62 zit de slaapzak denk ik prima

één maand geleden

Reactie op Movicolon

Mijn baby is van 10 mei en draagt nu de puckababy vanaf 6 maanden. Ik heb d ...
Hoe warm is het op de kamer nu s nachts?

één maand geleden

Reactie op VGA_

Hoe warm is het op de kamer nu s nachts?
Ik denk dat het afkoelt naar 17° op het moment. Hooguit 16,5°. Ze is wel een koukleum. De vorige baby die nu peuter is deden we onder dezelfde omstandigheden in de herfstpuckababy dikwijls zonder broekje.

één maand geleden

4 seizoenen ligt hier klaar maar is nog veel te groot. Heb nu een Hema 3.0 tog ter overbrugging, nu de mouwen eraf en gaat prima.

één maand geleden

Vraag: liggen de kleintjes dan alleen in de slaapzak of doen jullie nog een lakentje er over heen?

één maand geleden

Reactie op Corbar

Vraag: liggen de kleintjes dan alleen in de slaapzak of doen jullie nog een ...
Alleen in de slaapzak