20 Reacties
8 maanden geleden
Heeft ze al paracetamol op?
Wellicht haar wakker maken, paar kleine slokjes laten drinken en een paracetamol doen voor de nacht
8 maanden geleden
Misschien om haar maag wat tot rust te brengen. Maar als ze pas nog wat gedronken heeft zal ik haar lekker laten slapen. Mits het al lang geleden is. Zeker niet teveel in een keer laten drinken
8 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Misschien om haar maag wat tot rust te brengen. Maar als ze pas nog wat ged ...
Rond 1930 heeft ze een half flesje water daarvan is er na 15 min een deel uitgekomen..ze ligt nu vanaf 2000 te slapen..merk alleen nu dat ik zelf heel erg onrustig ben en me zorgen maak..ze heeft dit nog nooit gehad🙈
8 maanden geleden
Oh, ik zal haar dan laten slapen. Ze komt vanzelf dan. En dan geef je haar paar kleine slokjes. Mocht ze wel ongemak vertonen buiten de koorts om mag je gewoon paracetamol geven hoor!
8 maanden geleden
Geeft niet, was ik in het begin ook. M’n 1e zoontje om de week zo ziek. Die heeft nu nog om de 3 maand onderhoudskuren antibiotica van 3 maand. Dus ben inmiddels heel veel zieke weekjes gewend 🤦🏼♀️
8 maanden geleden
Als je zelf niet helemaal fit bent / wat rommelige buik hebt wil je ook dat het gekalmeerd wordt. Dus mocht ze straks wakker worden, had ik persoonlijk lekker wat laten drinken, schone luier en een zetpil gedaan. Goede nacht rust helpt ook voor herstel!
8 maanden geleden
Ik zal haar lekker laten liggen. Rust is beste medicijn. Morgen rustig aan beetjes water geven en bijvoorbeeld extra fruit. Water ijsjes.
Paracetemol met dit soort dingen niet nodig. Zo slecht voor immuunsysteem. Zolang er pijn is kan t uiteraard wel
8 maanden geleden
Reactie op ingele88
Ze is 2 x wakker geworden steeds water gegeven dat blijft er gelukkig in. D ...
Super toch.
Straks lekker weer rustig beginnen met weer wat drinken en daarna wat eten.
Lekker slaapjes laten doen en dan hopelijk snel de oude!
8 maanden geleden
Reactie op ingele88
Ze had vanmorgen echt een dikke volle plasluier. Zal waarschijnlijk in 24 u ...
Klinkt goed hoor. Je doet het goed!!
Stap bij stap weer rustig alles oppakken
8 maanden geleden
Reactie op ingele88
Lief van je ze doet nu ook al een dutje van 2 uur laat haar nu ook lekker l ...
Precies. Kids geven het vaak echt zelf aan.
Natuurlijk plas luiers in de gaten houden etc. Maar een keer minder eten of drinken is echt niet erg. Doen we zelf ook niet. Hopelijk is ze snel weer zichzelf. Sterkte!