17 Reacties

2 jaar geleden

Jaaa wij hebben die volgens mij! We hebben die tweedehands gekocht voor 50€ ben er echt erg blij mee. Heel licht handelbaar en eenvoudig om op te plooien. Hiervoor hadden we eentje van Bebecar maar ik verkies deze omdat die minder lomp en bulkig is (ook lichter). We hebben het merk qute maar het model weet ik niet. Ik kan hem alleszins aanbevelen.

2 jaar geleden

Wij hebben een andere van Qute. Die was 500 en geen dag spijt gehad. Makkelijk wendbaar en tijd prettig. Geen stress om lucht banden. Genoeg plek voor boodschappen. Wij gebruiken hem nu nog met het vervolg zitje

2 jaar geleden

Wij hebben een Qute Q-rider en zijn daar ontzettend blij mee! We zouden geen andere wagen willen hebben.

2 jaar geleden

Ah super, dank voor jullie reacties. Dit stelt mij gerust!! :-) dan ga ik er ook voor, leuk!!

2 jaar geleden

Zelf goede ervaring met Joolz! Er was een goede aanbieding : - kinderwagen - zitje voor +1 jaar - zonnescherm - isofix 360 - maxicosi 360 - gratis speel kleed Dit alles voor 1500,-

2 jaar geleden

Ik heb Qute! Hele fijne wagen! Klapt heel makkelijk in en rijd heerlijk!

2 jaar geleden

Ik heb precies die grijze van de foto! Vind m nog steeds super! Rijd heerlijk soepel, klapt makkelijk en compact dicht. Heb ook de trappelzak erbij voor in de winter!

2 jaar geleden

Ik heb deze niet, maar ik was eerlijk gezegd verbaasd hoe slecht alle populaire wagens uit de test komen bij de Consumentenbond! Dus volgens mij is in veel gevallen duurkoop duurkoop bij die merken. Wat ik zelf belangrijk vond is dat van het zitje dat je vanaf 6 maanden gebruikt het rugdeel los kan bewegen van het zitdeel. Dat is qua ergonomie beter voor de rug van je kindje. En dat is precies waar alle hippe merken steken laten vallen, dat zijn vaak van die bakken die je in zijn geheel kan kantelen maar waar je niks kan veranderen aan de rughouding. Ik heb een Qute vorig jaar overwogen, dus geloof dat het daarbij wel goed zit maar dat kun je nog checken.

2 jaar geleden

Kijk ook op marktplaats als je een merk/model hebt gevonden die je bevalt. Het scheelt zo enorm veel geld!

2 jaar geleden

Wij hebben via marktplaats een nieuwe Joolz voor 550 weten te scoren! Echt een tip

2 jaar geleden

Ik heb via Facebook Marketplace een in goede staat verkerende Stokke Xplory gekocht voor €120,-! Voordeel is dat je daar alle bekleding af kunt halen om te wassen (stof gaat toch ruiken naar het huis waar het in staat 😜)

vorig jaar

Reactie op JoanneCV

Wij hebben een Qute Q-rider en zijn daar ontzettend blij mee! We zouden gee ...
Hoi Joanne, ik zit naar deze te kijken, lijkt me een topwagen. Kan niet goed vinden hoeveel het onderstel/frame weegt. Kan jij daar iets over zeggen? (Op bol.com staat 16 kg, dat leek mij erg zwaar...)

vorig jaar

Wij hebben ook een Qute, maar dan de Q-rider. Prima ding, vooral als je geen vergelijkingsmateriaal hebt. Heb namelijk sinds kort ook een buggy van Joolz en dan snap je wel waar het prijsverschil vandaan komt, maar al met al is de Q rider voor de prijs echt een prima wagen. We bewaren hem dus ook voor de tweede, hoewel we voor de eerste maanden een duo-wagen gaan leasen.

vorig jaar

We hebben de Qute besteld… Erg benieuwd naar…. Voelt beetje als “gok nemen” dus ben erg benieuwd. In mei uitgerekend dus moet nog even geduld hebben.

vorig jaar

Reactie op mloeloe

We hebben de Qute besteld… Erg benieuwd naar…. Voelt beetje als “gok nemen” ...
Ik ook in mei uitgerekend en die quote journey van ons komt begin maart! spannend 🤗

vorig jaar

Hier geen goede ervaring met de Qute Q-journey. Ik heb al een aantal keer gehad dat de kinderwagen inklapte met m'n pasgeboren baby erin. Het systeem waarmee je de duwstang kunt verlengen of verkorten is hetzelfde systeem om hem in te klappen. Dus als je niet goed oplet en hij klikt niet vast dan klapt hij in. Echt een raar systeem. Hiervoor hebben we een Joolz gehad en dat verschil merk je.

6 maanden geleden

Reactie op mloeloe

We hebben de Qute besteld… Erg benieuwd naar…. Voelt beetje als “gok nemen” ...
Hoe bevalt die?