26 Reacties

één maand geleden

Reactie op Jansje90

Ik heb hem even naast mijn aanrecht gezet als ik hem daar naast zou zetten ...
Ah top Tnx voor je reactie moet toch wel even goed die maten weten anders koop ik m straks en last die niet onder onze eettafel en kookeiland. Dankje voor het kijken 🥰

één maand geleden

Reactie op Kimberley287

Ah top Tnx voor je reactie moet toch wel even goed die maten weten anders k ...
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderstoel-hauck-alpha-charcoal-met-bouncer-2-in-1?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_4S3BhAAEiwA_64YhuPD9mBM0tKEfvxveOTSbyvjo19dyda8m43NUDPvK-4LUB9gP-p9NRoCLI4QAvD_BwE Hier vind je de maten onderaan bij eigenschappen. Wij hebben deze ook in houtlook en zijn super tevreden. Kan tot 90 kilo hebben dus je kindje kan er lang genoeg op zitten 😄

één maand geleden

Reactie op Meibaby2024

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderstoel-hauck-alpha-charcoal-met- ...
Ahh Tnx top! Zie dat die voor onze tafel en kookeiland te klein is helaas 😢 zo jammer

één maand geleden

Hier beginnen we met 6 maanden ook weer met rapley. Volgens mij adviseert de who ook pas vanaf 6 maanden vaste voeding

één maand geleden

Ik heb bij mijn oudste 2 gewacht tot ze klaar waren om te eten. Dat merk je echt, ze konden redelijk zitten en keken het eten uit mijn mond. Ik heb nooit apart gekookt. Ik gaf altijd iets wat wij ook aten. Soms iets anders klaar gemaakt. Mijn oudste heeft zo heel lang gegeten. Alle groenten apart. Mijn tweede moest daar niets van weten. Die wilde precies wat wij aten. En dus at hij met 8 maanden al met de pot mee. Ideaal was dat. Je merkt vanzelf wel wat je kindje wil. Hier u 3 Tripp Trapp stoelen aan tafel. Waarvan 2 nieuw en nu 1 via marktplaats. Duur, maar de prijs dubbel en dwars waard. Mijn dochter zit er nu al 8 jaar op en je hebt altijd een geschikte stoel voor je kind. Als ze niet goed aan tafel zitten wiebelen ze nog meer dan ze al doen😉. Nu ook een newborn zitje op de Tripp Trapp, super leuk als we met zijn 5jes aan tafel zitten😍