12 Reacties

4 maanden geleden

Ja heel herkenbaar! Maar kijk morgen nog eens... ik dacht het laatst ook bij ons zoontje! De volgende dag leek de andere kant weer dikker. Ligt echt aan de darmpjes denk ik! Maar als je het niet vertrouwt gewoon de HA bellen natuurlijk...

4 maanden geleden

Ik vind het er normaal uit zien eerlijk gezegd. Als je het niet vertrouwt zou ik naar de huisarts gaan.

4 maanden geleden

Ik stelde precies dezelfde vraag aan mijn man over ons zoontje. Lijkt me dus normaal als meerdere baby’s dat hebben hahah

4 maanden geleden

Lijkt me lucht in de darmpjes. Mijn zoontje heeft ook de ene keer een dikke buik en dan weer niet.

4 maanden geleden

Wij hadden het ook, totdat hij eens lekker zijn luier vol poepte 🫢

4 maanden geleden

Ja ik zag dat ook

4 maanden geleden

Ahw lieve baby, die van mij heeft het soms ook. Heeft wel eens dagen dar hij zijn poep een dag overslaat. Gelukkig laatste week elke dag. We geven hem vitamine D van de Etos op oliebasis en ik heb af en toe Windi gebruikt

4 maanden geleden

De oudste had dit ook t eerste half jaar wel denk ik als ik zo terug denk. Zo’n plat breed buikje. En dat heeft ons dochtertje (nu 8 weken) ook weer

4 maanden geleden

Ik heb dit nagevraagd bij het consultatiebureau. De buikspieren zitten nog niet goed tegen elkaar aan omdat de navelstreng daar binnen kwam. Dit kan er dus voor zorgen dat wanneer het buikje 'vol' zit. Je soms aan de ene kant een bult ziet. Dit is niks ernstigs en komt vanzelf goed als de buikspieren zich wat beter hebben ontwikkeld!

4 maanden geleden

Heel normaal inderdaad, een kikkerbuikje noemen wij het

4 maanden geleden

Reactie op Ememem

Heel normaal inderdaad, een kikkerbuikje noemen wij het
Wat een leuke benaming

4 maanden geleden

Reactie op Kris23

Ik heb dit nagevraagd bij het consultatiebureau. De buikspieren zitten nog ...
Bedankt voor de uitleg.