9 Reacties
3 maanden geleden
Het zou kunnen dat ze misschien een sprongetje heeft? Wij hebben hier nu sprong 2 en bij ons gaat het slapen moeizaam en het drinken ook moeizaam krijg er amper wat in .. het kan juist ook dat ze dus vaker en meer willen drinken
3 maanden geleden
Reactie op mammabopdik
Het zou kunnen dat ze misschien een sprongetje heeft? Wij hebben hier nu sp ...
Sprong 2 zou ze eigenlijk al uit moeten zijn
3 maanden geleden
Hier hetzelfde. 9 weken en we hadden een vergelijkbaar slaapritme maar nu helaas weer er vaker eruit, sabbelt meer op der knuisjes en kijkt heerlijk scheel naar zichzelf zo nu en dan
3 maanden geleden
Reactie op MommyTime2024
Hier hetzelfde. 9 weken en we hadden een vergelijkbaar slaapritme maar nu h ...
Denk je dan sprong 3?
3 maanden geleden
Die van mij is nu gecorrigeerd ook 8 weken en heeft dit sinds 2 nachten ook. Liet ons eerst heerlijk 5-6 uur slapen in de nacht. Maar gisternacht 4 uur en vannacht zelfs weer maar 3 uur 😵. Maar zij zit wel in de lastige fase van een sprongetje sinds 4 dagen en die duurt nog ruim een week. Bij de sprongetjes zit een marge van twee weken, dus wellicht bij jou toch ook een sprongetje.
3 maanden geleden
Reactie op LisanneSeinen
Denk je dan sprong 3?
Nee, ze is te vroeg geboren. Ik weet niet of je de oeiikgroei app of website heb bekeken, maar die vind ik wel fijn.
3 maanden geleden
Reactie op MommyTime2024
Nee, ze is te vroeg geboren. Ik weet niet of je de oeiikgroei app of websit ...
Ja, die zegt nu een paar dagen in de rustige fase en dan 5 augustus sprong 3.
Ze is bijna 2 weken te laat geboren
3 maanden geleden
Reactie op LisanneSeinen
Ja, die zegt nu een paar dagen in de rustige fase en dan 5 augustus sprong ...
Ik vind die tijdlijn ook fijn voor een indicatie. Ik vraag me af of er ook een wen fase is na de sprong. Wellicht verklaart dat dat de kleintjes even moeten schakelen.