4 Reacties

2 maanden geleden

Darmpjes moeten rijpen dus tot 6 maanden. Daarvoor zijn de darmpjes alleen ingesteld om (moeder)melk te verteren. In Nederland zeggen ze dat je al af en toe een klein oefen hapje groente kan geven vanaf 4 maanden. Ben je al begonnen met rijstepap wat deze klachten geeft? Dat zou namelijk goed kunnen omdat de darmpjes daar nog niet klaar voor zijn.

2 maanden geleden

Nee ik ben nog niet begonnen met rijstepap, 17 sept is ze 4 maanden. Maar ze zat vorige week verstopt en dat bleek blijkbaar door de johannespitbroodmeel te komen. Dus daar ben ik mee gestopt en nu geen last meer gehad van krampen. Maar ze zit aan de pepti en daarom gebruikte ik JPB.

2 maanden geleden

Hier ging jbpm ook niet goed, wij gebruiken neocate. Maar ik hoorde dat rijstebloem pap in de maag weer dun wordt dus als je het effect wilt hebben voor het spugen werkt het dan niet. Hier spuugt ie zich nu suf met alleen neocate hoop dat die maag krjngspier snel normaal gaat werken..

2 maanden geleden

Zei spuugt hier niet, het gaat me er meer om omdat ze vanaf 4 maanden mogen beginnen met hapjes. Maar ik wil eerst rijstebloem of pap gebruiken. Zodat haar maagje alvast kan wennen.