Hey allemaal, even benieuwd of er tips zijn of herkenning ook goed haha.
Situatie is klein beetje anders dan gemiddeld maar we zullen vast niet de enige zijn. Ik weet door deze situatie ook niet goed meer wat ‘normaal baby gedrag is’ en wat niet …
Sinds mijn zoontje (11 weken) in het ziekenhuis heeft gelegen zijn de dagen thuis echt vreselijk.
Hij slaapt niet langer dan 30 min achter elkaar, zowel overdag als snachts. Ik kies er overdag voor om hem 2 a 3 slaapjes bij me te houden zodat ik hem na die 30 min gelijk weer in slaap kan helpen. Dat lukt niet in het wiegje en naar boven brengen durf ik door de omstandigheden nog niet. Hij krijgt volledig borstvoeding maar door de gekke slaapjes drinkt hij ongeveer elke 2 uur ook snachts, iets wat hij voor de opname helemaal niet deed, hij liet er toej meestsl 3 tot 4 uur tussen en snachts eerder tegen de 8. Ik ben dus gewoon een beetje het spoor bijster. Is er toch nog ergens eennbeetje ritme te creeren of is het echt zo normaal dat dit na een opname even kan duren (dat zegt onze arts). Er loopt ook nog een peuter van 2 rond dus je kan je voorstellen dat ik helemaal gesloopt ben🫣.
Mama’s die een serieuze ziekenhuisopname hebben mee grmaakt met hun baby die ook even willen kletsen stuur me gerust een berichtje of insta waar ik je op kan toevoegen