Hier zit er echt nog geen ritme in de dag, wat helemaal prima is. Overdag doet ze alleen nog maar powernaps van 30/45 minuten 馃槄. Na elk slaapje geef ik bv en valt ze pas rond 22.00 in een lange slaap tot ongeveer 10.00 uur. Hoe ziet die lange slaap er bij jullie uit? Op een bepaald moment zal ze toch eerder voor een lange slaap moeten gaan en de dag eerder starten?
Ze slaapt 12 uur lang? Dat lijkt mij al behoorlijk lang
Hier is het nog a ...
Ja geen idee wat normaal is! Maar ze slaapt overdag wel ontzettend slecht en kort. Ze komt overigens wel 3/4/5 keer 鈥榮 nachts op het moment door de regressie en sprong
Hier begint de dag tussen 6 en 7. Overdag doet hij 2 korte slaapjes van 30min en een lang slaapje van 2.5 uur boven in zn bedje. en gaat dan rond 6 uur weer naar bed . Hij is nu 4 maanden en heeft een beetje dit ritme sinds hij 9 weken is
Op dagen dat ze thuis is (dus geen opvang of andere plannen):
De dag begint dan meestal om 6.30 uur.
Eerste dutje begint dan vaak rond 8.15 en vaak slaapt ze tot een uur of 10.00/10.15 uur.
Tweede dutje begint vaak rond 11.45/12.00 uur en dan slaapt ze meestal tot een uur of 14.00/14.30 uur.
Derde dutje dan meestal rond 16.00 tot een uur of 17.00 u.
Ze gaat dan rond 18.30 / 19.00 uur naar bed en slaapt dan tot de volgende ochtend 6.30 uur weer.
Oh en er zijn ook dagen dat ze stukken minder slaapt. En op dagen van opvang of als we buitenshuis zijn slaapt ze ook een stuk minder, maar zo compenseert ze een beetje denk ik :-)