9 Reacties

4 maanden geleden

Super aankoop! De rockit heeft hetzelfde effect als wanneer je wandelt met de kinderwagen. Je kind wordt niet opeens extreem door de wagen geschud of zo 😂. En de rockit heeft verschillende standen. Tip: schaf de rockit aan die je op kunt laden (ze gaan namelijk snel leeg anders).

4 maanden geleden

Wij hebben hem ook! Ideaal en idd de oplaadbare. Ik merk dat onze dochter er niet door in slaap valt maar wel in slaap blijft als we gewandeld hebben. Normaal gesproken deed ze der ogen open zodra we de voordeur open deden 🙄

4 maanden geleden

Ja, geweldig ding. We namen ons eerste kindje elke week mee naar de kerk, dan zaten we soms de hele dienst die kinderwagen te wiebelen 😅 Dus als de uk zo weer in de kinderwagen slaapt ipv lekker bij mama wordt hij weer gebruikt! We hebben wel die met batterijen maar gebruikte hem dan ook niet zo vaak :)

4 maanden geleden

Reactie op 1992mamma

Wij hebben hem ook! Ideaal en idd de oplaadbare. Ik merk dat onze dochter e ...
Precies dat!☺️

4 maanden geleden

Ja top ding! Ook handig in de horeca, lekker lunchen terwijl de kleine doorslaapt

4 maanden geleden

O super Dankjulliewel! Ik twijfelde omdat het me intens leek voor de kleine en vroeg me af of al dat schudden wel gezond is voor z’n hoofdje maar t valt dus mee als ik jullie zo hoor! Ik heb inderdaad ook alsof hij het ruikt dat we thuis zijn. Zodra ik stop is meneer wakker.

4 maanden geleden

Ik sluit me aan bij alle vorige reacties, top aankoop!

4 maanden geleden

Wij hebben hem ook. Het leek mij echt ideaal! Tot nu toe helaas nog niet echt effect gehad. Sowieso niet bij het in slaap komen maar helaas ook niet bij het doorslapen in de kinderwagen. Op de een of andere manier lijkt hij toch te merken dat ik gestopt ben met wandelen.

4 maanden geleden

Net binnen. Nu al fan!! 😍😍❤️❤️❤️ werkt als een tiet!