7 Reacties
één maand geleden
Ik zou proberen ipv haar terug te rollen of in een wipper of dergelijke te plaatsen, haar net te stimuleren op haar buik te liggen. Dus extra spelen met bv rammelaar, zodat ze het steeds wat langer volhoudt. Enkel zo gaat ze ook de kans krijgen om te kunnen leren rollen van buik naar rug.
Ik hoop dat het lukt alvast, oefening baart kunst.
Veel liefs en succes
één maand geleden
Mijn zoontje rolde al op z'n buik bij 3.5 maand en draait nu (5 maandjes) nog steeds niet terug op z'n rug.
Hij vond het op het begin ook vreselijk en was snel gefrustreerd. Maar nu houdt hij het super lang vol, lacht dan continu en wil hij niets anders meer.
Dus even doorbijten!💪🏻😅
één maand geleden
Mijn dochtertje deed dit ook bloedfanatiek een week lang (en ja, dus ook huilen als ze op haar buik lag, ontzettend vermoeiend). En nu sinds een paar dagen rolt ze niet meer, ze lijkt er klaar mee te zijn. Alles is een fase 😄
één maand geleden
Reactie op MamavFleur
Mijn dochtertje deed dit ook bloedfanatiek een week lang (en ja, dus ook hu ...
Hier hetzelfde. Ze was er ineens klaar mee. Nu kan ze uren geconcentreerd spelen zelfstandig in de box
één maand geleden
Haha mijn zoontje had bij maand 3 ontdekt hoe hij van buik naar rug moet rollen….
Hij heeft sinds een weekje ontdekt hoe hij van rug naar buik kan rollen. Máár… nu snapt hij het van buik naar rug rollen niet meer en is het brullen als hij weer terug wilt van buik naar rug 😅😭🥲
Lastig he?
één maand geleden
mn dochter deed t pas met 6maanden. Mn zoon dit t al vanaf 2maanden, gewoon afwachten t komt vanzelf😁