15 Reacties

4 maanden geleden

Ze kunnen 2 weken aanhouden, wanneer het precies begint weet ik niet..

4 maanden geleden

Toen wij vandaag de druppels hebben gekregen werd ons verteld dat bijwerkingen tot 5 dagen erna nog kunnen beginnen

4 maanden geleden

Ik volg graag ook net gehad voor onze kleine

4 maanden geleden

Wij hebben alleen de dag erna in de avond enorme krampen gehad. Zetpil er in en hij heeft vervolgens 7 uur aan een stuk geslapen. Daarna nergens meer last van gehad

4 maanden geleden

Bij mijn dochter begonnen ze 5 dagen nadat ze de druppels heeft gekregen. Veel buikkrampen, diarree, spugen, minder willen drinken en meer slapen. Vandaag dag 6 en ze drinkt wel weer beter en krampen lijken wel wat minder!

4 maanden geleden

Reactie op Elin2024!

Bij mijn dochter begonnen ze 5 dagen nadat ze de druppels heeft gekregen. V ...
Dus het heftigste duurde maar 1 dag? Of begrijp ik dat verkeerd?

4 maanden geleden

Bij ons is het nu 5 dagen geleden. We hebben inmiddels 2 dagen flink last van krampjes en scheetjes. Hoop dat t gauw minder wordt!

4 maanden geleden

Reactie op Veer96

Dus het heftigste duurde maar 1 dag? Of begrijp ik dat verkeerd?
Ja bij ons wel. Winderigheid etc is aanwezig maar wilt wel weer drinken en minder krampjes

4 maanden geleden

Zijn er ook baby’s die koorts of verhoging hebben gekregen?

4 maanden geleden

Reactie op Beau24.

Zijn er ook baby’s die koorts of verhoging hebben gekregen?
Onze kleine kreeg koorts en veel buikpijn.. ben helemaal pro vaccineren en hij krijgt ook alle vaccinaties maar twijfel toch over de 2e dosis van het rota vaccin.

4 maanden geleden

Reactie op Nienke3061

Onze kleine kreeg koorts en veel buikpijn.. ben helemaal pro vaccineren en ...
Wanneer begonnen deze bijwerkingen?

4 maanden geleden

Reactie op Beau24.

Wanneer begonnen deze bijwerkingen?
Op donderdag ochtend de druppels gekregen en zondag ochtend koorts tot dinsdag ochtend zoiets. Ik denk door de druppels maar goed, kan ook iets anders zijn geweest. Rond zondag begonnen ook de krampen, die hebben een week geduurd.

4 maanden geleden

Hier begon het op dag 4

4 maanden geleden

Reactie op Nienke3061

Onze kleine kreeg koorts en veel buikpijn.. ben helemaal pro vaccineren en ...
Maar in principe heeft je kindje bij de 2e dosis al wat afweer ervoor dus zouden de bijwerkingen na de 2e dosis ook minder moeten zijn werd mij verteld

4 maanden geleden

Mijn dochter heeft sinds het drankje diarree. Nu al bijna 2 weken (op donderdag). Hebben meerdere baby’s dit? Heb de GGD gebeld maar die zei dat het normaal was icm borstvoeding. Maar 2 weken lang diarree lijkt mij een beetje extreem? Ga morgen toch de HA even bellen