Wij hebben alleen de dag erna in de avond enorme krampen gehad. Zetpil er in en hij heeft vervolgens 7 uur aan een stuk geslapen. Daarna nergens meer last van gehad
Bij mijn dochter begonnen ze 5 dagen nadat ze de druppels heeft gekregen. Veel buikkrampen, diarree, spugen, minder willen drinken en meer slapen. Vandaag dag 6 en ze drinkt wel weer beter en krampen lijken wel wat minder!
Zijn er ook baby’s die koorts of verhoging hebben gekregen?
Onze kleine kreeg koorts en veel buikpijn.. ben helemaal pro vaccineren en hij krijgt ook alle vaccinaties maar twijfel toch over de 2e dosis van het rota vaccin.
Op donderdag ochtend de druppels gekregen en zondag ochtend koorts tot dinsdag ochtend zoiets.
Ik denk door de druppels maar goed, kan ook iets anders zijn geweest. Rond zondag begonnen ook de krampen, die hebben een week geduurd.
Onze kleine kreeg koorts en veel buikpijn.. ben helemaal pro vaccineren en ...
Maar in principe heeft je kindje bij de 2e dosis al wat afweer ervoor dus zouden de bijwerkingen na de 2e dosis ook minder moeten zijn werd mij verteld
Mijn dochter heeft sinds het drankje diarree. Nu al bijna 2 weken (op donderdag). Hebben meerdere baby’s dit? Heb de GGD gebeld maar die zei dat het normaal was icm borstvoeding. Maar 2 weken lang diarree lijkt mij een beetje extreem? Ga morgen toch de HA even bellen