6 Reacties

3 maanden geleden

Ben bij onze 2e kindje erg ziek geworden van de kinkhoest vaccinatie. Dat ik besloten heb deze zwangerschap hem niet te nemen (ben deze zwangerschap veel ziek geweest: longontsteking ijzertekort etc.) Onze dochter heeft dus vorige week maandag met bijna 2 maanden ook het hele circus gehad. Hier is ze tot heden niet ziek van geworden, maar kreeg ze een ander virus te pakken waardoor ze met 39,1 graden koorts afgelopen maandag is opgenomen in het ziekenhuis voor een nachtje. Momenteel liggen er veel kleine baby’s met dit virus in het ziekenhuis. Vond het ook ontzettend sneu dat ze met 2 maanden al vaccinaties moest, maar anders had ze het een maand later gemoeten en dat was ook sneu geweest. Snap je gevoel helemaal, maar het is voor een goed doel.

3 maanden geleden

Reactie op VeraVera2023

Ben bij onze 2e kindje erg ziek geworden van de kinkhoest vaccinatie. Dat i ...
Dank voor het delen! Dit helpt ❤️❤️

3 maanden geleden

Ik heb wel de kinkhoest vaccinatie genomen tijdens de zwangerschap maar omdat mijn dochter 4 weken te vroeg is geboren kregen wij het advies om de vaccinaties van 2 maanden wel te doen. Rota en 1 prikje. Nu gisteren de 3 maanden vaccinaties gehad, rota en 2 prikjes. Gelukkig zijn ze het al weer snel vergeten en heeft ze er (tot nu) weinig last van.

3 maanden geleden

Ik heb tijdens de zwangerschap wel de kinkhoest vaccinatie gehad maar gisteren nu ons kindje bijna 12 weken oud is heeft hij de tweede rota vaccin gehad, de dktp vaccinatie en de pneu. Hij was er gisteren echt even heel ziekjes van, veel pijn, hangerig en huilen maar nu vandaag lijkt er al niks meer aan de hand te zijn en is hij lekker aan het lachen?

3 maanden geleden

Ik heb hem zelf ook gehad maar omdat ons dochtertje een dysmatuur was krijgt ze hem morgen + de rota

3 maanden geleden

Reactie op VeraVera2023

Ben bij onze 2e kindje erg ziek geworden van de kinkhoest vaccinatie. Dat i ...
Ah veel beterschap! Hier ook pas opgenomen geweest vanwege hoge koorts en virus. Welk virus heeft jouw dochtertje?