30 Reacties

3 maanden geleden

Hier echt al 4 weken drama, sinds het vaccin. Eczeem en bizar veel poep sinds dien. Ik ga de 2e niet meer geven

3 maanden geleden

Vanochtend vaccin gehad. Tot nu toe paar poepluiers maar verder geen overmatig krampjes of rare dingen. Maar wie weet begint het pas na 8 dagen.. ik houd mn hart vast 😅

3 maanden geleden

Wij hebben dikke 2 weken flink last gehad van het vaccin. Zagen we echt even niet aankomen! Was zo intens. Veel diarree, extreme kramp en heel veel krijsen. Echt niet leuk :(

3 maanden geleden

Drama hier! 2 weken lang met vlagen over de dag een ontroostbare baby. Wij heb besloten de tweede niet meer te geven.

3 maanden geleden

Ik heb het idee dat het nu, bijna twee week later, eindelijk wat beter is! Hij slaapt iig weer lekker, ook overdag!

3 maanden geleden

Hier gisteren 2e rota vaccin gehad maar tot nu toe nog niet eens gepoept en ook vrijwel geen kramp...

3 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

Hier gisteren 2e rota vaccin gehad maar tot nu toe nog niet eens gepoept en ...
Misschien dat de tweede wel wat milder is, ze hebben dan toch al wat weerstand van de eerste

3 maanden geleden

Reactie op TF36

Misschien dat de tweede wel wat milder is, ze hebben dan toch al wat weerst ...
Ja denk het ook. Ik lees veel dat sommige ouders de 2e keer niet geven maar misschien dat er door onze ervaring anders over gedacht gaat worden 😉

3 maanden geleden

Reactie op Djennifer

Drama hier! 2 weken lang met vlagen over de dag een ontroostbare baby. Wij ...
Heftig he? Hier ook veel last

3 maanden geleden

De krampjes en vele poepluiers hielden bij de kleine spruit zeker 2 weken aan. En met de krampjes zo zielig en ontroostbaar dat we de infacol hebben geprobeerd en dat heeft wonderen gedaan🥰 binnenkort de 2e vaccin ben benieuwd en hopelijk dag hij minder heftig erop reageert 😣