27 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Elize1989
Nee fles voeding
Oh dan weet ik het niet, ik ben ook nog niet ongesteld geworden maar dat schijnt normaal te zijn bij borstvoeding
4 maanden geleden
Mijn dochter is maandag 6 weken en ik ben dinsdag/woensdag ongesteld geworden🥺 erg veel bloed verlies met kleine stolsels ook nog
4 maanden geleden
Ik geef kv en begon met 6 weken weer met de pil. Toen na 1 strip wel weer ongesteld geworden. Dus ongeveer met week 10. Volgens mijn vk duurt het bij sommige vrouwen maanden voordat zij weer menstrueren. En bij andere komt het weer heel snel op gang. Dus ik denk dat het niets is om je zorgen over te maken.
4 maanden geleden
Ik toevallig vandaag weer ongesteld, iets meer als 8 weken na de bevalling. Bij mn 1e zwangerschap was ik overigens pas na 3 mnd voor het eerst weer ongesteld en ik gaf toen ook volledige kv. Zelf ook altijd heel onregelmatige cycli
4 maanden geleden
Ik ben vorige week maandag voor t eerst weer ongesteld geworden.. ook een keizersnede gehad met aardig wat complicaties dus dacht dat t langer zou duren. Was bijna 7 weken na de bevalling. Nu nog steeds ongesteld pfff. Heb ik nog nooit meegemaakt zo lang. Altijd lichte menstruaties gehad en na de bevalling van mn eerste dochter ook niet langer ongesteld dan normaal.
4 maanden geleden
Met de oudste heb ik 8 weken gevloeid en was met 9 weken ongesteld. En nu heb ik maar een kleine 3 weken gevloeid en ben nog niet ongesteld geworden en we zijn ruim 10 weken verder. Beide kids vaginaal bevallen en de 1e 3 weken volledig bv gegeven en toen gaan afbouwen. Nu was ik eerder klaar met afbouwen dan met de oudste. Ik ben benieuwd wanneer ik het weer word
4 maanden geleden
Reactie op Elize1989
Dat is wel snel! Ik heb wel een keizersnede gehad.. ik weet niet of dat er ...
Ohh ja ik zou het echt niet weten ik ben wel gewoon natuurlijk bevallen en had altijd wel goeie regelmatige menstruatie dus misschien dat het zo snel komt. Ik heb ook totaal geen buikkrampen of iets nergens last van verder
4 maanden geleden
Geef je lijf de tijd. Het heeft negen maanden een baby moeten ontwikkelen, een bevalling moeten doorstaan en alle hormoon wisselingen die daarna nog komen kijken. Je lijf heeft zoveel meegemaakt, kan best zijn dat het even duurt. Zou me er niet druk om maken, vooral jezelf de tijd geven.
4 maanden geleden
Ik ben morgen 10 weken geleden bevallen en ook nog steeds geen menstruatie.
4 maanden geleden
Ik ben bijna 9 weken geleden bevallen, ook nog geen ongesteldheid. Wat ik me wel afvroeg hoelang vloei je? Ik heb nog steeds dat wondvocht achtige...
4 maanden geleden
Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, maar ik heb juist bijv 2 dagen bloedverlies en dan weer bruine afscheiding dan stopt het weer en dan na ong 2 dagen begint het weer. Snap er niks van.. lees hier niet dat iemand zoiets heeft. Ik geef trouwens bv en heel soms geeft m'n man kv als ik in de ochtend nog lig te slapen.