6 Reacties
23 dagen geleden
Ik zou het lekker laten. Koorts is een goede bijwerking van de vaccinatie, en je hebt al paracetamol gegeven om het iets wat te verlichten. Ik zou wachten tot ze weer wakker wordt en dan ff voelen of je het nodig vindt om weer te tempen of niet .
23 dagen geleden
Wij hebben bij beide kinderen een camera. Daar heb je nu niks aan, maar misschien voor de toekomst. Verder ga ik nog steeds wel eens bij haar kijken, vooral als ze langer slaapt dan normaal en heel lang stil ligt😅 hier wordt ze ook wakker van licht en aanraken, dus wat ik dan doe is voorzichtig m'n vinger voor haar neus houden. Zo kan ik voelen of ze nog ademt. Klinkt misschien overdreven, maar stelt me wel gerust🙂
23 dagen geleden
Reactie op Lisa1320
Wij hebben bij beide kinderen een camera. Daar heb je nu niks aan, maar mis ...
Helemaal niet overdreven hoor! Ik doe dit soms ook nog bij mijn kindjes van 6 en 4 jaar 🫣 Gewoon even zeker weten.
Ik zou dus zeker even gaan kijken als ze koorts hebben. Wellicht is de koorts afgenomen en heeft ze het koud als je haar niet te warm heeft gekleed door de koorts... of net andersom natuurlijk. Als ze echt niet fit zijn slapen ze vaak ook zo weer verder mochten ze toch wakker worden!
23 dagen geleden
Echt niet gek. Ik ging en ga ook altijd kijken (3 kindjes van 4, 3 en 5 maanden). Sowieso voor mijn eigen gemoedsrust en gewoon voor de zekerheid.
Ze hebben allemaal lang naast me geslapen (7-8 maanden) en de baby slaapt nu ook nog naast mij. Dat vind ik zeker bij ziekte prettig. Bij de oudere kinderen is mijn man wel eens ernaast gaan liggen in hun kamertje bij hoge koorts.