Okee
Ik loop al bijna een week met deze onderwerp
Mijn dochtertjes van ander half heeft al sinds een week last van poepen tijdens haar slaap meestal doet ze dit na de melk zo rond 4/5 uur ook echt helemaal vol en het stikt ook echt heel raar voorheen deed ze het altijd middags en daar bleef het ook bij maar nu altijd ook ‘s nachts en in de middag 2/3 keer op een dag nou ben ik naar de ha gegaan maar die gaf aan dat het niet aan de melk lag en dat ik het gewoon door moest blijven geven maar wat ik al aangaf het is gebeurd juist altijd na de melk is dit voor iemand herkenbaar ik dacht aan buikgriep maar geen enkele dag koorts of andere symptomen gehad alleen het poepen als je haar ziet gedraagt ze zich ook niet echt anders iemand tips of iets
Ons zoontje had rond 1,5 jaar een sprongetje en had last van doorkomende kiezen. Zijn ontlasting was zurig en veel en soms had hij meerdere keren op een dag een poepluier. Bij de opvang dachten ze toen ook aan buikgriep en werd hij meerdere keren per dag zijn temperatuur gecheckt. Hij was toen extra aanhangerig dan normaal. Dat is nu voorbij. Het heeft zeker een paar weken geduurd.
Na de melk als in een nachtvoeding? (Borst of fles?). Rond 4/5 uur poepen kan een teken zijn van kou. Heb je al warmer aangekleed? Dat het heel stinkt kan doorkomende kiezen/tanden zijn.
Onze dochter heeft bijna altijd een poepluier in de ochtend. Ze drinkt melk (volle) voor het slapengaan. Een hele volle luier.
Ik heb wel eens vernomen dat melk laxerend werking heeft op een lege maag. Misschien dat ze daar nu ook last van heeft?