2 Reacties

4 maanden geleden

Hoe lang gebruik je de Sab Simplex? Vaak zeggen ze dat dit wel even 2 weken kan duren voor het werkt.. ik was er ‘te laat’ mee want mijn kindje was al tussen de 6 en 8 weken en dat is precies met de krampjes piek. Dus wanneer ik daar toen aan zou beginnen zou het pas werken na die piek en dan was het (hoopte ik) niet meer nodig. Hoe oud is jouw kindje? Mijn ervaring met infacol is dat zowel mijn kindje als ik er erg misselijk van werden. Ik zelf door de geur en mijn kindje door de enorm zoete smaak. Ik ben daar dus na een week mee gestopt want krampjes werden niet minder (ze zat dus in die piek) en ze werd er alleen maar misselijk van. Wij zijn met 5 weken ongeveer naar osteopaat geweest. Had niet de indruk dat het toen werkte. Maar nogmaals; we gingen de krampjes piek in. Met 8 weken op vervolg geweest en sinds toen een totaal ander kindje. Veel minder / geen krampjes, ineens boeren (deed ze nooit), meer poepen, zelf in slaap vallen enz.

4 maanden geleden

Die kleine meid van mij kreeg enorme reflux van de Infacol. En dat was weg toen we overstapten op de sab. In principe hebben sab en Infacol hetzelfde werkzame bestanddeel en zou je gewoon kunnen overstappen.