61 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Saartje73
Goedemorgen, ik zou eventueel ook graag mee willen doen als de groep nog ni ...
Ik geef ook (derde keer) bv, ik ben volgens mij zelfs aangekomen weer haha. Had vlak na de bevalling ook zo’n mega zin in zoet de heel tijd. Begint nu langzaam weer minder te worden.
2 maanden geleden
Reactie op Corr-i
Je bent van harte welkom! Het doel van de groep is wel echt afvallen, en da ...
Ja dat is goed hoor, ik wil ook zeker afvallen. Alleen niet te snel en niet te heftig. Ik denk dat ik namelijk al wel af ga vallen als ik stop met snoepen haha 😅 Dus dit is wel een goede motivatie. Ik kom er graag bij!
2 maanden geleden
Kan ik nog mee doen? 🫢 Heb t ook echt nodig, gewoon een stok achter de deur.
2 maanden geleden
Reactie op Nienvdl
Zijn er nog meer die specifiek rond hun buik willen afvallen? Er zou bij m ...
Al eens cryolipolyse overwogen? Heb het zelf nog niet getest ofzo maar zou blijkbaar wel de plaatselijke vetcellen bevriezen en dan afdrijven.. mag je wel niet doen als je borstvoeding geeft uiteraard 🫠
2 maanden geleden
Reactie op 1010E
Al eens cryolipolyse overwogen? Heb het zelf nog niet getest ofzo maar zou ...
Ja heb ik een aantal keer gedaan. Je geld niet aan uitgeven. Werkt niet. En er zijn zelfs complicaties dat je helemaal gaat opzwellen. Was toen een bner die dit had in Amerika. Weet haar naam niet meer.
2 maanden geleden
Kan ik nog meedoen? Ik geef borstvoeding en heb daardoor weinig energie om te sporten, maar ben wel sinds kort gestopt met suiker (behalve fruit) en doe wat oefeningen. Ben benieuwd…
2 maanden geleden
Ik ben 1,5 week begonnen met mijn afvalproces. Doe dit zelf via de begeleiding van getfitgirl. Werkt voor mij heel goed, zo krijg je via hun te horen hoeveel calorieën je kan eten eten op basis van je verhaal (borstvoeding geven, bewegingspatroon, afvaldoel, etc.) Zo kan ik ook gewoon dingen blijven eten die voor mij lekker zijn en zo is het vol te houden. Ook kan ik lichamelijk zelf nog niet sporten, maar met wandelen is het voldoende.
Succes dames!
Edit mod Eliza- link weggehaald, affiliate links zijn niet toegestaan op het forum