29 Reacties

6 dagen geleden

Hier gaat de dreumes gewoon niet slapen bij ons in bed. Hij wil dan alleen maar aaien en lachen

6 dagen geleden

Wij hebben een familie bed. Wij slapen met 2 kindjes 🙈

6 dagen geleden

Wij slapen ook met onze 2 zoontjes in 1 bed! Nu zwanger van de 3e en gaan waarschijnlijk voor een groter bed 😉

6 dagen geleden

Reactie op Abigail909

Doen wij ook. We hebben een groot bed, geen familiebed. Dat was achteraf misschien beter geweest.

6 dagen geleden

Hier ook met de jongste.. geef nog steeds borstvoeding en dat is de enige manier waarop ze in slaap valt.. kga niet 10x mn bed uit..

6 dagen geleden

Reactie op Annie1979

Doen wij ook. We hebben een groot bed, geen familiebed. Dat was achteraf mi ...
Wij hebben ons ikea bed vergroot met 1 deel.

6 dagen geleden

Wij nu ookal een tijdje. Sommige nachten wil ze wel in haar eigen bedje maar echt niet alle nachten. Tussen ons in en bovenop de deken. Vaak houd ik haar dan vast aan de slaapzak zodat ze het bed niet uitkruipt🤣

6 dagen geleden

Hier ook. Ze ligt in haar eigen slaapzak. Ik geef nog bv en vind dit wel zo makkelijk (en ik vind het heerlijk haar zo dichtbij te hebben). Ze slaapt op de opvang wel in een ledikantje, maar thuis nooit eigenlijk. Ik overweeg wel om het bed te vergroten door er een eenpersoonsbed tegenaan te zetten, zodat we meer ruimte hebben.

5 dagen geleden

Hier ook al een tijdje, hetzelfde verhaal 😅. Leek rondom kerst beter te gaan. Toen had ze wel vier nachten achter elkaar gewoon doorgeslapen in haar eigen bedje. Daarna is mijn partner op zakenreis gegaan en is ze helemaal van slag .

5 dagen geleden

Ja hier ook hoor! En de kleuter van 4 ligt er ook nog bij😁 Ik wil 's nachts ook echt mijn bed niet uit en op deze manier krijgen we allemaal de meeste slaap. Ik vind het heerlijk en ach, als ze 16 zijn willen ze niet meer hoor. En tot die tijd geniet ik van mijn persoonlijke kacheltjes in de nacht haha.

5 dagen geleden

Onze dreumes slaapt weer op onze kamer, gelukkig wel in zijn eigen bed. Het was geen doen meer om zoveel keer per nacht eruit te gaan voor hem, we waren allemaal oververmoeid. Dit is (voor nu) prima zo 😁

5 dagen geleden

Reactie op Abigail909

Omg zo gezellig, hoeveel schelen ze?

5 dagen geleden

Reactie op Abigail909

Wij hebben ons ikea bed vergroot met 1 deel.
Bij ons komt er een tweede in augustus dus waarschijnlijk gaat dat ook bij ons gebeuren 🤣

5 dagen geleden

Reactie op Shellyvh

Wij slapen ook met onze 2 zoontjes in 1 bed! Nu zwanger van de 3e en gaan w ...
Ohh zo gezellig 😍

5 dagen geleden

Reactie op Oktobermeisje

Hier ook al een tijdje, hetzelfde verhaal 😅. Leek rondom kerst beter te ga ...
Ja hier had ze de waterpokken en nu een of anders verlatingsangst… maarja ze heeft een tijd heel braaf in haar eigen bed doorgeslapen maar dat is echt maanden geleden 😅

5 dagen geleden

Reactie op Loenie87

Ja hier ook hoor! En de kleuter van 4 ligt er ook nog bij😁 Ik wil 's nach ...
Ja het is ook wel heel gezellig eigenlijk 💕

5 dagen geleden

Reactie op Julie-87

Onze dreumes slaapt weer op onze kamer, gelukkig wel in zijn eigen bed. Het ...
Ohh wel slim in zijn eigen bed, in een ledikant?

5 dagen geleden

Ik kom meestal bij de eerste keer wakker worden naast m’n zoontje liggen. Rond 23.00

5 dagen geleden

Wij doen dit. Hij begint in z'n eigen bed en halverwege bij ons. Soms al s ie onrustig is hebben we een zware nacht maar over het algemeen slapen we allemaal beter zo. En gezellig!

5 dagen geleden

Yes! Al hebben wij een 2 persoonsbed op de kamer van mijn dochter (een oud logeerbed). Mijn man of ik slapen dan bij haar als ze wakker wordt in de nacht