13 Reacties

2 jaar geleden
Super leuk! Mijn beste vriendin en ik schelen dus echt 5 dd met elkaar 馃槏
Ik lees even mee 馃

2 jaar geleden
Reactie op Rebecca042022
Zwangerschaps massage/spa
Weekeind weg
Zwangerschap zwemmen
Weet je dan toevallig ook een Spa die je kan aanbevelen?

2 jaar geleden
Zelf in mn vorige zwangerschap niet gedaan, maar toen wel gezocht en kwam uit bij iets in Drenthe

vorig jaar
Wij gaan hier naartoe;
http://www.zwangerenrelax.nl/
Hier kan je duo massages doen 馃槃

vorig jaar
Ik ben samen met mijn zussen zwanger鉂わ笍 super bijzonder!
met de 1 scheel ik 3 weken en de andere 2 maanden.
Wij gaan met ze 3e weekendje weg 馃
Maar ik lees graag mee voor meer idee毛n馃尯

vorig jaar
Zwangerschapsretraite! Je hebt zowel dagen als weekenden. Heel leuk ook om te doen met een vriendin.
Ik ga nu een dagje (weliswaar alleen) om ook bewust met dit tweede kindje te connecten. Het is een dag vol yoga en andere activiteiten gericht op de connectie met het kindje in je buik.

vorig jaar
Reactie op MijnDraakjes
Ik ben samen met mijn zussen zwanger鉂わ笍 super bijzonder!
met de 1 scheel i ...
Wat bijzonder zo met twee zussen tegelijk! Leuk :)

vorig jaar
Ik was ook tegelijk zwanger met m鈥檔 beste vriendin en vond de 9 maanden beurs wel echt leuk om te doen! En vriendin en ik hebben allebei niet echt shopliefhebbers als mannen, dus we hebben ook veel samen geshopt.
En voor mij zat het 鈥榤 ook vooral in de kleine dingetjes: lekker samen bellen of even een kopje thee drinken en dan ervaringen uitwisselen. Zowel tijdens de zwangerschap als in de periode van de kraamtijd was het echt heel fijn om iemand zo dichtbij te hebben die mij (meestal 馃槈) helemaal begreep!
Ik merkte ook dat we bij sommige dingen echt andere keuzes maakten, maar ook dat is natuurlijk helemaal ok茅. We zijn nooit veroordelend naar elkaar geweest.