11 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben dit vannacht ook coor het eerst. In de kraamweek poept hij wel snachts. Sindsdien niet meer en hadden we blokken van 5 uur. Nou wordt hij met 2.5 uur wakker om te drinken en vannacht dus met harde scheten en een luier! Hij had gisteren ook hele slijmerige groene luiers. Dus nu vermoed ik koemelkallergie. Ik geef wel fulltime borstvoeding maar had voor de groene luiers hele vette yoghurt gegeten... ben benieuwd wat de ervaring van andere moeders is. Anders misschien sprong 3? Mijn zoon is 11 weken.
3 maanden geleden
Reactie op Elm0
Wij hebben dit vannacht ook coor het eerst. In de kraamweek poept hij wel s ...
Zou de andere ontlasting niet kunnen komen door de yoghurt? Ik heb geen idee, geef kv maar hopelijk herkennen de andere mama’s het inderdaad.
Ons zoontje is vandaag wat humeurig en huilerig en laat weinig tijd tussen zijn voedingen in zitten. Zitten nu al op 3 flessen. Misschien toch een sprong…
3 maanden geleden
Ik denk dat die van ons even op de hobbel is 😅 gisteren elke 3 uur moeten voeden waardoor hij al om 20:00 zijn laatste fles had (die heeft hij normaal zo rond 22/23 u en dan komt hij tussen 4 en 5 voor de nachtfles). Hij heeft daardoor vannacht om 1:30 en om 5:30 gegeten. Voor het eerst sinds de kraamweek dat we hem 2 nachtvoedingen moesten geven. Daarna nog wel lekker geslapen tot 8:30.
Ik zit nu te twijfelen of ik de hoeveelheid moet ophogen, hij krijgt sinds hij een week of 4 is 6x150 ml. Misschien is hij ondertussen toe aan meer drinken? Iemand die dit herkent? Hij is vandaag 11 weken en weegt bijna 7 kilo, het is een flinke vent.
3 maanden geleden
Wow mijn dochter doet dit ook ineens (net 12 weken) ook ongeveer al een week.. ze sliep eindelijk door en nu moet ik haar ineens elke nacht verschonen 😂. Hoort misschien bij het sprongetje?
3 maanden geleden
Reactie op Elm0
Wij hebben dit vannacht ook coor het eerst. In de kraamweek poept hij wel s ...
Af en toe slijm en groen is niet zo erg!! Zei de lactatie deskundige tegen mij
3 maanden geleden
Reactie op Elm0
Ben heel blij dat je dit zegt want had de huisarts ook Al een foto gemaild ...
Mocht het lang aanhouden dan wel naar laten kijken, maar bij mij heeft ze af en toe een rare luier haha maar dat hoort erbij met bv
3 maanden geleden
Reactie op Elm0
Jaa hij heeft ook net een antibioticakuur gehad waarvan zn darmpjes echt la ...
Ja mijn dochter ook! Ze lijkt er alleen geen last van te hebben. Ze is ook inmiddels al 3 maanden